typyllä on sit silmätulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
silmä ihan turvoksissa ja rähmii. ja esikoinen pelkää.. eikun kuuria hakemaan. onneks antavat suoraan reseptin. hitto.. silmätippojen laitto alle 3vuotialle ei ole helpoimmasta päästä. ja just kun lapsien piti mennä isälleen :|

meillä on kanssa lääkitys ollut perjantaista lähtien pojalle 1v8kk pari ekaa kertaa oli tosi vaikeat laittaa, mutta nyt rauhallisella puheella niin onnistuu laitto yksinkin.. tietty pojalla pitää olla o,a rakas nalle kainalossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
meillä on kanssa lääkitys ollut perjantaista lähtien pojalle 1v8kk pari ekaa kertaa oli tosi vaikeat laittaa, mutta nyt rauhallisella puheella niin onnistuu laitto yksinkin.. tietty pojalla pitää olla o,a rakas nalle kainalossa :D

mä vähän jännityksellä odotan mitä siitä tippojen laitosta tulee. puolen päivän jälkeen on resepti apteekissa että päästään aloittamaan.

Samaa vaivaa potee meidänkin esikoinen ja minä. Toivottavasti alkaa tipat vaikuttamaan, niin päästäisiin huomenna hoitoon ja päiväkotiin.

Toivottavasti kuopus ei sairastu huomenna...

Meillä kaikilla kolmella tytöllä oli vasta silmätulehdus :/ ja kaikilla eri aikaan...peräjälkeen siis. Ja saatiin vielä sellasia tippoja mistä ei saanut kelakorvausta ja yhelle satsille tuli sit hintaa 17? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:
Meillä kaikilla kolmella tytöllä oli vasta silmätulehdus :/ ja kaikilla eri aikaan...peräjälkeen siis. Ja saatiin vielä sellasia tippoja mistä ei saanut kelakorvausta ja yhelle satsille tuli sit hintaa 17? |O

me saatiin sit samat lääkkeet.. mä olin varmaan tän näköinen :o kassalla kun katsoin koneesta hintaa. järkky hinta oikeasti.

meillä kanssa varmaan sama lääke pyöreesi maksoi 17 euroa... mutta on kuulemma paljon tehokkaampi kuin oftan akvakol... pojalla oli perjantai aamuna silmåt niin rähmässä ettei kunnolla auki saanut + ihan punaiset.. lauantiana ei huomannut enään mitään

Meillä kanssa kaikilla kolmella tytöllä ollu just silmätulehdus.. samasta purkista annoin kaikille silmätipat, turhaa lääkkeen haaskausta hakea kaikille omat tipat... hyvin riitti kolmen silmiin ja vieläkin on jäljellä! Toivotaan ettei meille vanhemmille enään tule. Itellä kauhee yskä ja kurkkukipee!

Yhteistyössä