Tytölle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kohta kaikki on Minea nimisiä. En ymmärrä aina tätä muotinimi villitystä. Anna joku muu niin eitarvitse sitten ekalla luokalla olla Minea R., Minea T tai jokin muu Minea missä sukunimen alkukirjain mukana

Mineasta voi keksiä muitakin vastaavia, jos ei halua niin suosittua nimeä.

Meillä on 9v Minja je ei ole yleinen. 3 Minjaa tunnen kaiken kaikkiaan. Myös Miana tai Miona tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja adora:

Meillä on 9v Minja je ei ole yleinen. 3 Minjaa tunnen kaiken kaikkiaan. Myös Miana tai Miona tuli mieleen.

Minjaa ja Mineaa on Suomessa lähes yhtä paljon :)

Miona on yksi mun lempparinimistä myös, tutulla on sen niminen tyttö.

Minea Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 0 0
1900-19 0 0 0
1920-39 0 0 0
1940-59 0 8 8
1960-79 0 18 18
1980-99 0 170 170
2000-09 1 1207 1208
2010 0 50 50
Yhteensä 1 1453 1454

Tässä tämänhetkinen Minea tilasto. Katsokaa kuinka paljon on jo tänä vuonna Mineaa annattu joten on huimassa nousussa. Tässä tietty kaikki nimet, mut uskon että suutin osa on kuitenkin ensimmäisenä nimenä käytössä

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Minja nimisiä on hieman vähemmän ( 1195 ), mut tänä vuonna on annettu vasta 14 nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Minja nimisiä on hieman vähemmän ( 1195 ), mut tänä vuonna on annettu vasta 14 nimeä.

Minea on selkeästi yksi sellainen nimi, jonka suosio vain kasvaa kasvamistaan. Minja nimen suosio ei ole radikaalisti noussut missään vaiheessa. 2001 vuonna Minja nimeä annettiin 14, joten paljon ei ole muuttunut.

Miona on ihana nimi ja mietittiin sitä kuopukselle, mutta päädyttiin toiseen M-alkuiseen nimeen :)

Minea on selkeästi yksi sellainen nimi, jonka suosio vain kasvaa kasvamistaan. Minja nimen suosio ei ole radikaalisti noussut missään vaiheessa. 2001 vuonna Minja nimeä annettiin 14, joten paljon ei ole muuttunut.

Miona on ihana nimi ja mietittiin sitä kuopukselle, mutta päädyttiin toiseen M-alkuiseen nimeen :)

Mä muuten lisäsin sun nimimerkin "nimiä mahdolliselle tyttövauvalle"- listalleni :D

Yhteistyössä