V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mitä mieltä olette nimestä Minea?
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Mineasta voi keksiä muitakin vastaavia, jos ei halua niin suosittua nimeä.
Meillä on 9v Minja je ei ole yleinen. 3 Minjaa tunnen kaiken kaikkiaan. Myös Miana tai Miona tuli mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja adora:Mineasta voi keksiä muitakin vastaavia, jos ei halua niin suosittua nimeä.
Meillä on 9v Minja je ei ole yleinen. 3 Minjaa tunnen kaiken kaikkiaan. Myös Miana tai Miona tuli mieleen.
Minjaa ja Mineaa on Suomessa lähes yhtä paljon
Miona on yksi mun lempparinimistä myös, tutulla on sen niminen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja adora:Mineasta voi keksiä muitakin vastaavia, jos ei halua niin suosittua nimeä.
Minjaa ja Mineaa on Suomessa lähes yhtä paljon
Miona on yksi mun lempparinimistä myös, tutulla on sen niminen tyttö.
Minja nimisiä on hieman vähemmän ( 1195 ), mut tänä vuonna on annettu vasta 14 nimeä.
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Minea on selkeästi yksi sellainen nimi, jonka suosio vain kasvaa kasvamistaan. Minja nimen suosio ei ole radikaalisti noussut missään vaiheessa. 2001 vuonna Minja nimeä annettiin 14, joten paljon ei ole muuttunut.
Miona on ihana nimi ja mietittiin sitä kuopukselle, mutta päädyttiin toiseen M-alkuiseen nimeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä muuten lisäsin sun nimimerkin "nimiä mahdolliselle tyttövauvalle"- listalleni![]()