tyttö tuli =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
vai jokos tuo minun sisko vartooja on käynyt siitä kertomassa? :D

eli 11.6, klo 10:07 syntyi pienen pieni tyttö. painoa 2620g ja 45cm :heart: :heart: :heart:

Tyttö on nyt teholla ja kohta lähdemme häntä katsomaan. Itse pääsin tänään kotia ja maha/leikkaushaava on aika kipeä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Miksi noin hyvän kokoinedn on teholla? Onnea tytöstä:)

pikkuisella tuli reikä keuhkoihin, joka aiheutti ilmarinnan. seuraavana päivänä tyttö sai jäykistys kohtauksia kaksi kertaa ja joutui hengityskoneeseen :( Nyt tyttö on hiukan parempi, mutta joutuu vielä olee sen aikaa hengityskoneessa että rupeaa itse kunnolla hengittää.

tuota epäilinkin. Minullakin nimittäiin moinen on ja lääkärit tulivat siihen tulokseen että kokeillaan siitä huolimatta alakautta, koska arvioitu syntymäpaino lapsella 2,3kg, Noh, eihän se kunnolla mahtunut vaan jouduttiin imukupilla repimään. Oliko sinulla ensimmäinen lapsi?

Alkuperäinen kirjoittaja sgg:
tuota epäilinkin. Minullakin nimittäiin moinen on ja lääkärit tulivat siihen tulokseen että kokeillaan siitä huolimatta alakautta, koska arvioitu syntymäpaino lapsella 2,3kg, Noh, eihän se kunnolla mahtunut vaan jouduttiin imukupilla repimään. Oliko sinulla ensimmäinen lapsi?

ei ollut.. tytär 2v3kk, joka tuli maailmaan myös sektiolla

Lämpimät onnittelut pienestä prinsessasta!
050.gif

Yhteistyössä