N
NuoriMiäs
Vieras
Moi naiset! Kehtaanko kysyä tyttöystävältäni, että haluaako hän ottaa suihin? Vai onko se selvä, ettei hän halua, kun ei ota, vai voiks hän olla vaan niin ujo? Kertokaa naiset, kun te sen tiedätte 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen;10598627:Viestistäsi ei käy ilmi kuinka kauan ollette olleet yhdessä tyttöystäväsi kanssa. Suosittelen kuitenkin että puhutte avoimesti seksistä ja toiveistanne asiallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMiäs;10598668:.....kokeeko naiset suihinoton jotenkin vastemmielisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMiäs;10598668:Nii-in, pitäis varmaan puhua vaan rohkeesti, mut ollaan kai vähän ujoja molemmat. Jotain kolme kuukautta ollaan oltu yhdessä. Mä nautin, kun saan nuolla häntä ja olis kiva jos hänkin ottais suihin. Ei ole tietenkään mikään pakko. Ajattelin vaan, että voisko olla kumminkin ujoudesta enemmän kyse, vai kokeeko naiset suihinoton jotenkin vastemmielisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMiäs;10598502:Moi naiset! Kehtaanko kysyä tyttöystävältäni, että haluaako hän ottaa suihin? Vai onko se selvä, ettei hän halua, kun ei ota, vai voiks hän olla vaan niin ujo? Kertokaa naiset, kun te sen tiedätte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen;10598949:Oletko kysynyt nauttiiko tyttöystäväsi nuolennastasi ? Osa naisista pitää kun mies nuolee häntä mutta ei itse halua ottaa mieheltä suihin. Itse kuulun siihen ryhmään joka pitää suuseksin antamisestä sekä ottamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMiäs;10599009:En ole suoraan kysynyt, mutta uskoisin, että nauttii, ainakin voihkeesta päätellen ja siitä, että pimpsa kostuu lopulta ihan läpi märäksi. Kyllä minuakin kiihottaisi valtavasti, jos hänkin antaisi mulle suuseksiä, mut on se muutenkin tosi tyydyttävää seksiä.
Kuinka kaun olette olleet yhdessa?
Omalla kohdallani on niin, etta en itseasiassa ikina ota ihan ekoilla kerroilla suihin. Jotenkin se, etta haluan niin tehda, edellyttaa sita etta tunnen jo tyypin hieman seksuaalisesti, luotan haneen ja olen jo tosi vapautunut ja nauttinut hanen kanssaan. Tama ei ole mikaan ns "saanto", mutta eipa vaan tule ihan ekoilla kerroilla koskaan tehtya ihan kaikkea miehen kanssa. Pikkuhiljaa sitten lisataan repertuaaria.
Kyse voi olla aivan hyvin myos siita, etta tytto ei vain viela ole tullut tehneeksi aloitetta, vaikkei sita pitaisikaan vastenmielisena, voi myos olla ettei hanella ole kokemusta asiasta.
Anna asian olla muutaman kerran niin etta itse nuolet, etka pyyda mitaan vastapalvelukseksi (nain hanelle syntyy lammin olo sinua kohtaan, mika taas on nautinnon antamisen halun edellytys). Sitten esim kolmannella kerralla, sanot suuseksin antamiseti jalkeen suloisesti hymyillen etta haluaisiko han antaa pikku pusun kalullesi. Han voi todellakin antaa vain suukon, mutta se on alku, ja voi innostua kovastikin, kun naytat miten paljon pidat siita. Mita vain han tekikin, sano miten valtavan ihanalta se tuntui (vaikka olikin vain ihan okalaka painosta muuhun, seuraavilla kerroilla han sitten todennakoisesti jo spontaanisti tekee asiaa.
Jos tama ei toimi, ota asia esille asiallisesti keskustellen, lampimassa ja mukavassa hetkessa.