Tyydytättekö myös naisenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kysymys miehille:
Jos sinulta tulee "liian aikaisin" tai naisesi ei ole vaan ehtinyt vielä mukaan, huolehditko että myös hän laukeaa siitä huolimatta?
Millä keinoin hoidat hänelle orgasmin jos itse olet jo saanut?

Tänään minä en saanut orgasmia kun mies ei oman laukeamisensa jälkeen huolehtinut minun tarpeistani... exä piti aina huolen että myös minä sain, tavalla tai toisella. Harmi että on jo exä....

En ole mies, mutta huolehdin aina että nainen saa kanssani orkun :) Onhan mulla 10 vikkelää sormea, väsymätön kieli ja kuuma suu. Ja leluja.

Paska pano jos ei naistaan tyydytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
En ole mies, mutta huolehdin aina että nainen saa kanssani orkun :) Onhan mulla 10 vikkelää sormea, väsymätön kieli ja kuuma suu. Ja leluja.

Paska pano jos ei naistaan tyydytä.

Ai jaa, sä ootkin lesbo.

.....työ on se että nainen saa orkun. Sama pätee naisiin, jos nainen ei saa miehelle orkkua tehtyä niin on syytä alkaa tutkimaan sitä kylppärin peiliä ja miehen anatomiaa. Kuin myös asennettaan koko rakasteluun :)

Vastaan, vaikka olen nainen. Mieheni kyllä hyväilee mut huipulle saakka. Olen ymmärtänyt, että se on hänelle tosi tärkeetä, että mäkin saan orkun.
Onhan niitä keinoja: sormet, vibrat ja ties mitä muuta mukavaa.
Mikä on mies, joka ei naistaan osaa/ halua /kykene tyydyttämään?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kysymys miehille:
Jos sinulta tulee "liian aikaisin" tai naisesi ei ole vaan ehtinyt vielä mukaan, huolehditko että myös hän laukeaa siitä huolimatta?

Tänään minä en saanut orgasmia kun mies ei oman laukeamisensa jälkeen huolehtinut minun tarpeistani... exä piti aina huolen että myös minä sain, tavalla tai toisella. Harmi että on jo exä....

Et taida olla ihan tosissasi....vai onko kokemuksesi mukaan niin että kun mies saa osansa niin homma loppuu siihen? Valitettavaa jos näin on mutta toivottavasti ihmiset huolehtisivat saamisesta puolin ja toisin ;)

En tiedä kun olen mies, mutta vaikea uskoa että sellaisia dinosauruksia onkaan jotka eivät tuossa tilanteesta naisestaan huolehtisi vaikka olisi satunnaisestakin kyse (tai ehkä vielä enemmän silloin...).

Jos pitää huolen siitä, että kaverikin saa niin todennäköisemmin saa itsekin useammin.

Sauinnaisen kanssa on se ongelma, ettei välttämättä tiedä mistä se toinen ihan oikeasti tykkää. Eri naiset laukeaa eri napeista.

Olen mies ja pari suhde on kestänyt 6 vuotta ja olen huolehtinut vaimon orgasmista aina. En ole mikään minuutti muna ja siitä vaimoni tykkää ja sen tuomasta useasta orgasmista. Kun olemme tulleet tutummaksi, niin olemme myös uskaltaneet ottaa joskus hieroma sauvankin mukaan leikkeihin ja se on tuonut säpinää sänkyyn myös. On se vaan joskus kiva kattoa, kun työntelee lelua ja nuolee samalla, kun vaimoni selkä menee nautinnosta ihan karrelle kohti kattoa. Joskushan sillä meinaa mennä tajukin ja se ei minusta niin mukavaa sitten, kun se on leikin loppu. Et sellaista meillä. En sit tiedä olenko tosimies, kun noi elimeni mitat ovat ihan normaalit, kun joskus tuntuu, et naiset kiihottuu noista jätti peleistä.....

Yleensä tarjoan apua jos näin käy. Aina vaimo ei kehtaa alkaa laukeamaan vaan toteaa että nyt riittää. Viimeksi aloin hieromaan hänen klitorista kun olin vielä sisällä. Hän otti nopeasti oman kätensä tilalle ja laukesi. Sitä edellisellä kerralla nuolin häntä oman laukeamisen jälkeen (spermat vielä sisällä).

Minulla on vaikeuksia saada orgasmi ja nykyään mieheni tyydyttää minut ensin ennenkuin tulee ollenkaan sisälle. Me ollaan sellainen epätahtiin käyvä pari. Minulla menee paljon aikaa ja mieheltäni lehtää minuutissa.

Olemme löytäneet kompromissin, siihen meni 10 vuotta mutta nyt homma pelaa.

Kysymys miehille:

Tietenkin naisen pitää saada sama kun naisen.Minä ainakin nuolisin mielelläni.Varsinkin,jos on isot pienet häppärit ja iso pehmeä pylly,isojan rintojen kera.Mutta tietenkin!aina!

Kysymys miehille:

Löytästä sellasen naisen,jonka vois tyydyttää monesti ja se olis joka kerta yhtä tyytyväinen.Olen 43v mies.En ole vielä löytänyt tarpeeks iso häppäristä tyydyttämätöntä naista.Iso harmi sille naiselle!

Olisin valmis antamaan orgasmin vaimolleni (ja paljon muuta), mutta hän on nykyään niin haluton että on edes turha kysellä. Toistaiseksi pyrin vain omien tarpeideni täyttämiseen, mutta sekään ei joka kerta onnistu =(