Uimaan 7v tytön 10v tytön ja 11v pojan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria85"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maria85"

Vieras
Olen lähdössä 7v tytön, 11vpojan ja 10v tytön kanssa uimareissulle.
Mutta pitäisi mennä naisten pukutiloihin kummankin kanssa.
Poika on kauhean kiinnostunut alastomista naisista. Katsellut
kuvia netistä ja saunassa huomen hänen katseensa vangittuvan
minuun ja 10v tyttöihin.
Välillä lasten touhutessa havaitsen pojan puristelevan tyttöjä pepusta,
alapäästä ja rinnoista.
Mutta poika ei selvästi pärjää yksin miesten pukkarissa. Sanoi ettei halua
olla siellä alasti, eikä yksin. Pelkää!
Eli otanko pojan mukaan tyttöjen ja minun kanssa naistenpukkariin.
Poika on muutenkin sylivauva. Istuu sylissä, kaipaa peittelyä ja pyytää syöttämään ruokaa hänelle. Öisin kömpii minun kainaloon. Mitä teen?

Kävisin pojan kanssa jollain ammattiauttajalla ennemmin kuin uimahallissa. Tai kouluterkkarin kanssa juttelemassa, että mitä tehdä, kun pojalla on hieman outoa käytöstä.

11 vuotias on liian vanha vastakkaisen sukupuolen pukkarin puolelle, ehdottomasti.

Ei niin isoa poikaa enään naisten puolelle! Jos hän ei uskalla lähteä yksin, etkä saa hänelle kaveria mukaan miesten puolelle, niin jää menemättä.
Mä en ota edes omia 8v ja 6v poikia enään naisten puolelle: koska 8v on mielestäni jo liian iso ja pienempi ei vaan suostu tulemaan.

Pojan käytös on voimakkaan seksualisoitunutta. Itse olisin helposti huolissani. Se ei ole ollenkaan ok puristella toisia alastomia lapsia pyllystä ja muualta. Keneltä hän on tuollaista oppinut? Kannattaisi käyttää jossain juttelemassa, ties vaikka sattunut jotain pahaa.

Ei tietenkään 11-vuotiasta poikaa naisten puolelle. 11-vuotiaan pitäisi pärjätä jo miesten puolella omillaan. Paljon pienemmänkin jo pitäisi. Onko lapsi paapottu pilalle ja unohdettu kannustaa itsekseen pärjääväksi, vai mikä mättää?

Yhteistyössä