V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä sitä meinannut, mutta jos poika ei kehtaa mennä miesten puolelle 'esittelemään' itseään, mutta tyttöjen puolelle kyllä, niin jotain on silloin pielessä.
Niin, jos 11-vuotias poika ei saa tulla naisten puolelle, mitä sanoisitte parikymppisestä miessiivoajasta?
Me ei käydä uimahallissa, jos ei 9-vuotiaalle pojalle ole miesten puolelle kaveria. Yleensä se kaveri on mieheni, pojan isä.
Uimahalli on pedofiilien paratiisi. Yököttää ajatella, että suihkussa ja saunassa poikaani kyyläisi joku pedofiilipappaainen.
Yksin poika ei miesten puolelle mene, ennenkuin tiedän varmasti että osaa toimia oikein jos kohtaa moisia äijiä.
Sanoisin että ihmiset on ihan liian herkkiä. Yksitoistavuotias on LAPSI, vaikka sitä kiinnostaisikin pimpit ja pippelit. Lapselle voi sitten kertoa, että on kohteliasta katsoa muualle, ettei muut vaivaannu. Itse asettaisin rajan niin, että 12-v. voi vielä mennä oman isän/äidin/tutun aikuisen kanssa "väärälle puolelle" jos on arka lapsi, mutta yläasteikäinen ei enää. Kyllä aikuisessa on jotain päässä ja sydämessä vialla jos ei kestä 11-vuotiaan katsetta.
No tota poikaa kiinnostaa pimpit ja ei muka halu näyttää pippeliä muille pojille mua kyllä nolottais näyttää tytöille poikien puolellahan on samoja vehkeitä mutta EHDOTTOMASTI EI 11V TYTTÖJEN PUOLELLE EI EI JA VIELÄ EI ÄLÄ OTA saat vielä kuulla joltakin kunnon huutoja jos otatVoiko päästää naisten puolelle molempia?
Poika on kovinkin kiinnostunut pikkusiskonsa pimpistä,
ja tyttö ei tykkää että pojat näkee pimpin.
Toisaalta 11v ei osaa liikkua yksin siellä miesten puolella, älkää kysykö miksi. Sitä en tiedä mutta kaappi on hankala lukita ja poika ei halua näyttää pippeliä muille pojille.
Katastrofi, huomenna menevät uimaan mun kanssa, enkä peru reissua.
Mutta 11v toisaalta aika vanha menemään naisten puolelle, tyttöjä voi ahdistaa kun poika tuijottaa silmät pyöreinä pimppiä.
Nää on 99 ja 01.
Provot painukaa pellolle.