uiminen+estolääkitys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zuku

Aktiivinen jäsen
10.06.2007
4 256
0
36
Olen rv 19, mun tekis kovasti mieli uimaan + uimajumppaan. Minulla on menossa estolääkkeenä Nitrofur-c rv26 saakka. Estolääkityksen aikana virtsatulehduksia ei ole ollut. Onko kenelläkään kokemusta? Uskallanko mennä uimaan?? siis uimahalliin! Paikat ovat vielä luonnollisestikki hyvin kiinni ja kiinteät.

Mulla on lapsena ollut päällä estolääkitys virtsatulehduksiin ja silloin ainakin sain uida järvessäkin. Suositeltiin vaan hyvää alapesua uimisen jälkeen.
Raskauden aikaisesta tilanteesta mulle ei oo kokemusta.
Mutta mä ajattelisin näin, että jos uimahallireissut eivät aikaisemminkaan ole selkeästi olleet tulehdukselle altistajana niin menisin. Jos taas "aina" uimahallin jälkeen tulee tulehdus päälle niin sitten jättäisin väliin.

mulla oli 1 tulehdus rv14,ja nyt oon rv23. kävin viimeviikolla kielloista huolimatta uimahallissa ja eilisest asti on kirvelly ja polttanu ku pissaa... olin kyllä v.loppuna vähis vaatteis pojan kaa puistos,et en tiiä mist se sit tuli! huomen saan tulokset et onko vai ei mut kyl tiiän et on!! estolääkityksest ei oo kokemusta mut varovaisuutta suosittelen. ja mukavaa odotusta!

Yhteistyössä