ukko lapsellinen taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mä tein selväksi ukolle ku alettiin seurustelee että lasten aikana ei tarvitse olla hiprakassa, vaikka he nukkuisivatkin. mä haluan lapsilleni raittiin elämän mallin. eihän siinä mitään syntiä ole jos joku joskus ottaa. mutta tyhmä kysymys, mitä se parin kaljan juominen joka ilta antaa? ei mitään valheellisen rentoutumisen tunteen joka on anakin minulla mahdollista saavuttaa ihan ilman alkoholia. ja tokihan sitä mökillä voisi olla kivempaakin tekemistä iltaisin vaikka puuhastelua vaimon kanssa ilkosillaan,kummasti rentouttaa

NO mua ei ainakaan haittaa tuollainen yhtään. En sylje lasiin/ pulloon itsekään, niin minkä takia pitäisi pilata koko mökkiloma nalkuttamalla jostain oluen juonnista. Tuskin ap.n mies mitään kännejä siellä vetää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja minja:
kopan ostas ja kyseessä kolmen päivän loma.juo kun lapset nukkuvat.on juonut myös perjantaina että sekin on mielessä.

Voi kauhia...Jos ottaisit itsekin pari niin et ehkä ihan noin paljon stressaisi.

Kukas lapset hoitaa? Jos herää tai sattuu jotain? Jos mökki on keskellä ei mitään, kuka on ajokunnossa?

Jos juo pari saunaolutta niin on kyllä lapsenhoitokunnossa ja ajokunnossa myös.

Yhteistyössä