Ukko osti uuden Skoda Octavian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ukko osti sitten uuden Skoda Octavian, jollain 2 litrasella tiiseli koneella. Minä en olisi halunnut Skodaa, nyt saa sitten hitto hävetä silmät päästään. Mitä naapuritkin ajattelee, kun joku Skoda pihassa :( Kyllähän siitä joku itäauto tulee mieleen.

No, omilla rahoillaan osti, en voi asialle mitään. Sanoin kyllä, että kyytiin en sitten tule! :(

Kuin niin pettymys? Volkkari, vaan eri merkillä ja samaa laatua. Ja halvempi vielä.

Audin omistajille naureskellaan miesten saunailloissa. Ylihintaista paskaa, dsg ja tsi on sellaiset yhdistelmät jotka eivät kestä. Skoda on laadukkain vag-merkeistä.

[QUOTE="järkimies";28665777]Audin omistajille naureskellaan miesten saunailloissa. Ylihintaista paskaa, dsg ja tsi on sellaiset yhdistelmät jotka eivät kestä. Skoda on laadukkain vag-merkeistä.[/QUOTE]Täh? :laugh:

Siellä joku köyhä, tietämätön ja heikkoitsetuntoinen skoda-eero yrittää puolustella typerää ostostaan kun on kikkeli taas kutistunut entisestään totuuksia kuullessa.

Audi ei sitäpaitsi edes käytä TSI ja DSG-markkinointinimiä kun taas Skoda ja VW käyttävät.

tsi ja dsg ovat niitä uusia tekniikoita jotka testataan ensin kalliimmissa brändeissä. Eivät kestä tuskin 100 000 km ja helvetin kalliit remontit. Itse ostaisin dacian, on sen verran iso kulli ettei autolla tarvitse jatkaa.

Kyllähän se vähän noissa konsernin autoissa menee niin, et kalleimmissa testataan uusinta tekniikkaa ja halvemmissa käytetään vanhoja, hyväks havaittuja ratkaisuja. Skodasta en niin paljon osaa sanoa, mutta esimerkiksi audin ja seatin erot on kyllä huimia, jos ajatellaan ihan ajomukavuutta ja yleistä olemusta. Seatit on todella muovisen ja halvan oloisia, ite en ikinä semmosella tykkäis ajaa. Audit taas tuo semmosta luksuksen tunnetta, ei ovipahvit nitise eikä natise. Makuasioita... Ite ajan gti golffilla, paljon parjattu dsg vaihteistokin löytyy.

Mutta, ei mun mielestä nykyisin ole häpeä ajaa skodalla, ihan hyvä auto se on.

Yhteistyössä