Ukko uudisti meijän keittiötuolit:)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mistäs nuo sitten on jos ei sieltä sun kauhistelemasta sotkasta ja nyt ei riitä vastaukseks, et tädiltä
Siis oikeasti, mikä teitä vaivaa. Miten te otatte tämän näin raskaasti. En mää oo mikään sotka vastainen. Mulle kelpaa sotka ihan mainiosti
:o

Upealta näyttää... :D . Kyllä tommoi päällisten vaihtaminenkin vaan piristää ilmettä.

Mutsilla on tuo sama kalusto ja on ihan hanurista. Siksi meille ei koskaan tulekaan Sotkaa, siel on kaik tavara kakkosluokkasta.

:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä ovat:
Ja tätisi on ne myös sieltä SOTKASTA ostanut!!!

Voihan samantyylisiä kalusteita olla missä huonekalukaupassa vaan.. ei kaikki ole välttämättä SOTKAN mallistoa.

Ihme vänkäämistä.....

Mut huomattavasti paremman näköiset nyt uudistettuna!

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Upealta näyttää... :D . Kyllä tommoi päällisten vaihtaminenkin vaan piristää ilmettä.

Mutsilla on tuo sama kalusto ja on ihan hanurista. Siksi meille ei koskaan tulekaan Sotkaa, siel on kaik tavara kakkosluokkasta.

:attn:

nyt mä muistin muuten sen kaluston nimen..sama nimi ku sillä ärsyttävällä salarakkaalla.

Martina on ton ruokailuryhmän nimi

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nyt mä muistin muuten sen kaluston nimen..sama nimi ku sillä ärsyttävällä salarakkaalla.

:D

Nois ommuuten painoraja, mei isä on hajottanu 2 tuolia mutsilla 100 kilon elopainollaan... :D

Nois ommuuten painoraja, mei isä on hajottanu 2 tuolia mutsilla 100 kilon elopainollaan... :D
Ai jaa, mun ukko painaa 100kg eikä oo vielä ainakaan saanu näitä rikki

no meillä ne hajos kun kukkakeppi 15kg istu nätisti tuolilla.levy luiskahti etukautta pois ja poika tipahti kehikon läpi ja satutti selkänsä.

no meillä ne hajos kun kukkakeppi 15kg istu nätisti tuolilla.levy luiskahti etukautta pois ja poika tipahti kehikon läpi ja satutti selkänsä.

Ei tainnu mutsilla olla ainoa susiryhmä... :|
Musta ne on muutenkin niin hepposen oloset, semset huojuvat ja vaappuvat...

(Mitens vielä mollattaisi kyseistä ruokailuryhmää, ett Mantalle tulisi oikein ahdistunut olo... :whistle: )

Ei tainnu mutsilla olla ainoa susiryhmä... :|
Musta ne on muutenkin niin hepposen oloset, semset huojuvat ja vaappuvat...

(Mitens vielä mollattaisi kyseistä ruokailuryhmää, ett Mantalle tulisi oikein ahdistunut olo... :whistle: )
Joku taitaa nyt olla pikkaisen kateellinen kun meillä on niiiiiin hienot tuolit

:laugh: Ja baitovei.....ne ei oo sotkasta :laugh:

Yhteistyössä