Ukko valittaa, kun pojalla on kuulemma liian pienet kengät!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ostas perkeleen apina itse ne, niin ei tarvitsisi valittaa joka asiasta |O |O |O

Tuolla kybäkuisella on 21 numeroiset Vikingit, varmasti sopivat jalkaterän puolesta, mutta pulleroinen jalka ei meinaa mahtua kenkään!!!

|O |O |O

sä kyllä kiihdyt nollasta sataan sadasosissa ,kun kyse sun ukostas :-)

Mutta mä teidän ton tunteen, meidän pojalle ei saanut ikinä jalkaan kuin
4 numeroo liika isoja kenkiä, kun sen jalka vaan oli sen mallinen että ei menneet

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Ostas perkeleen apina itse ne, niin ei tarvitsisi valittaa joka asiasta |O |O |O

Tuolla kybäkuisella on 21 numeroiset Vikingit, varmasti sopivat jalkaterän puolesta, mutta pulleroinen jalka ei meinaa mahtua kenkään!!!

|O |O |O

Eli siis ovat liian pienet... :)

Onko sun miehes mun miehen kaksoisolento? Nyt on taas jäätävä tunnelma kun yritettiin tehdä joulukortteja. Ekaa kertaa näin sen kuvankäsittelyohjelman ja yritin tekstin väriä muuttaa ja ukko kiljuu kiihtyvällä tahdilla selän takana, että "valitse se timg, valitse se timg, NO SIIS VALITSE SE TIMG"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

|O |O |O

22 numeroiset ovat kaksikertaa pitemmät kuin pojan jalkaterä :o :o :o mutta nuo 21 on vaikea saada jalkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Onko sun miehes mun miehen kaksoisolento? Nyt on taas jäätävä tunnelma kun yritettiin tehdä joulukortteja. Ekaa kertaa näin sen kuvankäsittelyohjelman ja yritin tekstin väriä muuttaa ja ukko kiljuu kiihtyvällä tahdilla selän takana, että "valitse se timg, valitse se timg, NO SIIS VALITSE SE TIMG"

:laugh: :laugh: :laugh: varmaan, ne ollaan tosi taistelupari, vaikka oikeasti kai ainakin vähän pidämme hyvinä päivinä toisistamme....

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:

Karkas. Hyvähermoisena ihmisenä lähdin koneelta ja karjaisin, että tekee sitten ite, mä etsin vasta sitä valikkoa. Ja siitä riemu repesi, HÄN yrittää vaan neuvoa ja MINÄ karjun. "Että antaa paskan sitte olla".

Tuolla se sitä korttia nyt sitte sihtailee. MINÄ en mene.

|O |O |O

22 numeroiset ovat kaksikertaa pitemmät kuin pojan jalkaterä :o :o :o mutta nuo 21 on vaikea saada jalkaan

Eli kengän malli ei ole sopiva lapsen jalkaan... meillä oli sellaiset "muumi" nahkakengät ensimmäisinä talvikenkinä. Niissä oli vetoketju sivussa ja nauhat edessä eli todella helppo pukea jalkaan. Suosittelen lämpimästi, niitä saa vieläkin kenkäkaupoista/marketeista...

|O |O |O

Eli kengän malli ei ole sopiva lapsen jalkaan... meillä oli sellaiset "muumi" nahkakengät ensimmäisinä talvikenkinä. Niissä oli vetoketju sivussa ja nauhat edessä eli todella helppo pukea jalkaan. Suosittelen lämpimästi, niitä saa vieläkin kenkäkaupoista/marketeista...

Mie vaan ajattelin että saan Goret samaan hintaan, mutta ei tainnut olla niin järkevä ajatus :/

Samoin tuo pojan 2-osainen talvipuku on liian pieni, vaikka on kokoa 80cm ja Reimatec :o :o :o ...ikää siis vasta 10kk....ei tajua!!!

Tuttua, kovin tuttua. Meillä pojan jalka oli niin iso, että 10kk iässä piti ostaa 22 kengät. Olin ostanut varastoon jotkut 20 kokoiset ja niitä sitten yritettiin poojan jalkaan vuorotellen kiskoa. Ei onnistunut ja ei kun uusia ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Sun pitää provo ostaa Kuomat, niissä on leveä lesti toisin kuin Vikingeissä

Mie inhoan Kuomia :x :x :x

Siis Kuomalla on muutakin kenkämalleja kuin ne putkimallit...

joo niin on. Ostin tytölle, sellaiset vetoketjumalliset, lyhytvartiset ja käyttämättä on jääneet. Tyttö ei vaan kävele mielestäni niillä tukevasti.

Yhteistyössä