Ulkoilusta, taapero ja vauva mukana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katja"

Vieras
Miten ulkoilette vauvan ja taaperon kanssa?

Vauva 10kk ja taapero 2v. Aiemmin ulkoiltiin vauvan nukkuessa aamupäivällä mutta nyt molemmat nukkuvat samaan aikaan iltapäivällä päikkärit. Vauva ei viihdy vaunuissa hereillä, ei vaikka olisi istumassa ja katselisi isomman leikkejä.

Oisko kantoreppu sitten ainoa vaihtoehto?

Meillä 10 kk ikäinen konttaili maassa, tai istui ihan hiekkiksellä tai nurmikolla ja leikki jollain ämpärillä. Lämmintä saa kyllä pienellä olla päällä näillä keleillä jos meinaa maahan laittaa.

Kantoreppuhan on hyvä jos siinä viihtyy?

Meillä könittää ja kävelee 12 kk:n ikäinen tuolla pihassa esikoisen perässä. Kunhan muuttuu piha märemmäksi niin pitää vaan olla kunnon puvut päällä kun uivat molemmat tuolla rapakoissa :D Kyllä se kesä tulee, mutta nyt on vaan kestettävä tämä tilanne.. :)

Ihan jäälle tai lätäkköön ei kyllä viitsi vauvaa laittaa istumaan :) Saisko siihen pulkan esim jossa jaksaisi istua? Ja märällä asvaltilla tai hiekalla pärjää pienempikin kun on kurikset puvun päällä, tai jotain teknistä materiaalia.

Keinussa viihtyy myös pienempi, mutta sellaista teillä ei taida olla?

Meillä tosiaan isoin hitti oli se, kun sai istua märällä nurmikolla ja leikkiä sellaisella isolla 10 litran ämpärillä...

Mäkin ostaisin sellaiset vermeet et pärjäis maassa :). Kurikset ja alle jotain lämmintä + vettäpitävät kengät tai saappaat. Eihän se rattaissa viihdy kun ei oo mitään tekemistä.
Ulos paljon kaikenlaisia hiekkaleluja joita voi "syödä" ja lajitella.

Ihan jäälle tai lätäkköön ei kyllä viitsi vauvaa laittaa istumaan :) Saisko siihen pulkan esim jossa jaksaisi istua? Ja märällä asvaltilla tai hiekalla pärjää pienempikin kun on kurikset puvun päällä, tai jotain teknistä materiaalia.

Keinussa viihtyy myös pienempi, mutta sellaista teillä ei taida olla?

Meillä tosiaan isoin hitti oli se, kun sai istua märällä nurmikolla ja leikkiä sellaisella isolla 10 litran ämpärillä...

Joo, meil ei oo kun yks keinu ja jos vauvan laitan siihen niin arvaas mihin esikoinen haluaa! :D

Täytyy kaivaa toi kantoreppu jostain ja kokeilla sen kanssa. Kaikki kuravaatteet mitä on kaapissa, on vielä niin isoja tuolle pienelle, että ei kyllä niissä pääse sitte konttaamaan..

Mä ostin käytettynä Reimatecin haalarin josta puuttui yks nappi, maksoi kympin ja meni just sen kuukauden ajan ulkona kunnes sai vaihtaa kuivan kelin vaatteisiin. Kumpparipolitiikka on hankalampi, mut niidenkään ei esim tarvii olla täysin vedenpitävät niin kauan kuin ei pääse itse sinne lätäkköön asti :)

Jos kantoreppu ei toimi, niin suosittelen kyllä tuota kuravarustusta pienemmällekin.

Niin ja yks kaveri istuttaa reilu puolivuotiastaan pihalla ulkovaatteissa isossa IKEA-kassissa, sitä en oo itse kokeillut mut periaatteessa miksei..... :D

Mä ostin käytettynä Reimatecin haalarin josta puuttui yks nappi, maksoi kympin ja meni just sen kuukauden ajan ulkona kunnes sai vaihtaa kuivan kelin vaatteisiin. Kumpparipolitiikka on hankalampi, mut niidenkään ei esim tarvii olla täysin vedenpitävät niin kauan kuin ei pääse itse sinne lätäkköön asti :)

Jos kantoreppu ei toimi, niin suosittelen kyllä tuota kuravarustusta pienemmällekin.

Niin ja yks kaveri istuttaa reilu puolivuotiastaan pihalla ulkovaatteissa isossa IKEA-kassissa, sitä en oo itse kokeillut mut periaatteessa miksei..... :D

Ikea-kassi,hmmm.. sitä ei taida löytyä mut vähän rikkinäinen esikoisen puhallettava allas.. Hei, sehän käy! No niin, tämäkin ratkesi, kokeillaan sitä!! :D

[QUOTE="katja";29630516]Ikea-kassi,hmmm.. sitä ei taida löytyä mut vähän rikkinäinen esikoisen puhallettava allas.. Hei, sehän käy! No niin, tämäkin ratkesi, kokeillaan sitä!! :D[/QUOTE]

Mahtavaa, ei oo sellasta asiaa mitä palsta ei osaisi ratkaista! :D

Yhteistyössä