Ulosottomies soitti kännykkään.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpottunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpottunut

Vieras
Olin sitten maksanut liikaa ulosottoon sairaalamaksuja.En ollut uskoa todeksi, että moinen moka oli päässyt käymään.
Hieman erikoinen tyyli hänellä oli, kun sanoin että oli eka kerta eläissäni, kun jotain pääsi ulosottoon meneen.Kysyi, että miksi olin sairaalassa ollut?sanoin, että noh...tuota noin...taas hän sanoi, että jotain naisellisia juttujako?vastasin että kyllä.Taas hän sanoi: Että viivankorjaustako?Oli aika hämilläni...sopersin vain, että jotain sinnepäin.Kiittelin kun hän soitti ja kyseli mihin voi liikasuoritukseni palauttaa.Hän totesi, että sä ole kyllä ihan hyvä ja kun sanoin, että tunnen hänet ulkonäöltä( kertoi tuuraavansa nykyistä; itse on jo eläkkeellä ) niin hymyillään kun tavataan :) Ei ainakaan ollut mikään jäykkä ja tyly.

Nyt mä kyllä joudun sanomaan, että epäilen hieman tai oikeasti aika paljonkin että ois noin henkilökohtaisuuksiin mennyt...ja toisekseen niin paperillahan nuo vaativat tilinron jonne liikasuoritus palautetaan.

Kyllä minä kieltämättä olin aika yllättynyt hänen puheistaan...aiemmin olen pitänyt häntä toisenlaisena, mutta nyt mielikuva muuttui.
Kuitenkin olen helpottunut, että maksut on nyt maksettu.
En taida kuitenkaan viitsiä valitusta alkaa tekemään, vaikka en puheista niin pitänytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Nyt mä kyllä joudun sanomaan, että epäilen hieman tai oikeasti aika paljonkin että ois noin henkilökohtaisuuksiin mennyt...ja toisekseen niin paperillahan nuo vaativat tilinron jonne liikasuoritus palautetaan.

Mulle kävi kerran laborantti vinkaamaan mun lapseni huoltajuusasioista. Oli tosi epämukava tilanne, neula oli suonessa ja hän alkaa tilittämään, kuinka tuntee mun exän ja hänen mielestään tapaamisten jne. pitäisi mennä näin ja näin. Kaikkia niitä riittää...

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi tyhmyyteni:
Siis mitä on viivankorjaus?

voisin kuvitella aborttia viivankorjaukseksi? Jos siis testiin tulee 2 viivaa, niin korjataan asia niin, että tuleekin vain se 1 viiva?

Olenko ihan hakoteillä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Harmis VM:
Öööh...
Jos joku mun viivoista, naisten jutuista ja ulkonäöstä kyselis ja kommentois, niin ekana ei tulis mieleen antaa sille tilinumeroa...

No ei mullekkaan normaalisti, tämä hlö mutta soitti ihan oikeasta numerosta ja tiesi kyllä koneelta katsoen maksusuunnitelmasta, mikä oli tehty ja nyt tietoni piti saada pois koneelta, kun kaikki kunnossa, mutta maksamani liikasuoritus esti poistamisen.
En siis kuitenkaan huijatuksi tullut.

Itse käsitin että...alapään korjausta.

Todella törkeä..tekisin valituksen oitis.
Ulosottomiehen nimi selvillä,niin anna mennä vaan.
heille ei kuulu velallisten syyt moisiin...niille kuuluu vain laskun periminen.
Todella sairas ukko!!

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:

voisin kuvitella aborttia viivankorjaukseksi? Jos siis testiin tulee 2 viivaa, niin korjataan asia niin, että tuleekin vain se 1 viiva?

Olenko ihan hakoteillä? :D

Mä olen aina luullut, että viivalla viitataan naisen sukupuolieliten ulkoiseen ilmentymään?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Mulle kävi kerran laborantti vinkaamaan mun lapseni huoltajuusasioista. Oli tosi epämukava tilanne, neula oli suonessa ja hän alkaa tilittämään, kuinka tuntee mun exän ja hänen mielestään tapaamisten jne. pitäisi mennä näin ja näin. Kaikkia niitä riittää...

Oiva osoitus taas siitä, että ihmiset eivät tajua mikä on sopivaa ja mikä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle :
Ootko nyt IHAN varma että oot edes maksanut jotain ylimäärästä? Ettei ois ollut nyt törkee pilapuhelu.

Tarkistin asian ja kyllä olen maksanut liikaa.Tänään tuli vielä postissa ulosottoviraston perimiskuitti kuitti ja siitäkin pljastui, että liikaa olin maksanut ja viiminen erä oli kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja helpottunut:
Ootko nyt IHAN varma että oot edes maksanut jotain ylimäärästä? Ettei ois ollut nyt törkee pilapuhelu.

Tarkistin asian ja kyllä olen maksanut liikaa.Tänään tuli vielä postissa ulosottoviraston perimiskuitti kuitti ja siitäkin pljastui, että liikaa olin maksanut ja viiminen erä oli kyseessä.

silti eivät kysele tilinumeroita puhelimitse

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helpottunut:

silti eivät kysele tilinumeroita puhelimitse

sorry, mutta nyt olet väärässä, ainakin täällä kyselevät

Voit sä ihan rauhassa epäillä, mutta mulla ei ole mitään syytä keksiä tällästä juttua.Ei kuulu tapoihini. Puhelimitse kysyi tilinron ja sanoi että liikasuoritus on parin päivän kuluttua tilillä.

Yhteistyössä