Ulosteessa verta :O ???!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätähätä vm-88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätähätä vm-88

Vieras
Moikka!

Alkuun kerron että olen vuosimallia 88, nainen. Kahden lapen äiti. Minulla on ollut jo jonkusen viikon verran maha löysällä, ja joudun pariin otteeseen käymään kakkosella päivän aikana. Joskus useamminkin.. Toisinaan uloste saattaa olla normaali mutta pääosin löysällä. Nyt kuitenkin äsken käydessäni kakkosella, tuli verta. Pyyhin edestä, tarkkaan.. ajattelin että olisiko menkat? Mutta minulla oli juuri jokunen aika sitten ne (eivät ole säännölliset) Pyyhin siis tarkkaan mutta sitä ei sit kuitenkaan enempää tullut. Takaa kylläkin pyhkiessä, paperista löyty sitä itteeän +verta. Aamulla mieheni kanssa harrastimme anaaliseksiä, mutta ei sit aamukakan joukossa ollut mitään.. vaikkakin oli löysällä tuolloinkin. Mikähän mahtaa olla? Ei kuitenkaan ole kipuja yms. Syön nykyään suht terveellisesti ja juon paljon vettä. Olen ylipainoinen, ja viim. kuukauden olen pudottanut painoa ja elänyt terveellisemmin. (painoa en ole kuitenkaan mitenkään liian jyrkästi pudottanut) Googletin ja luin jotain. Mutta en löytänyt ihan vastaava tilannetta. Pukamia on ollut synnytysten jälkeen mutta viimeisimmästäkin on reilu vuosi aikaa. Olen muuten ihan perusterve. (toisinaan sappikivet vaivaa) Tietäiskö joku? .. Yritän viel täss päästä käymää uudestaan kakkosella että saisin selvyyden. tuleeko lisää, ja tuleeko kummasta. Eli onko menkat vai ihan jotain aivan muuta...

Kiitos etukäteen ja toivottavasti nämä kuuluisat tyhmien kommenttien kirjoittajat jättävät tämän osion rauhaan. Tackar!

Yhteistyössä