Uneksiva ex?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jossu

Vieras
Hmmmm...tyttö aloittaa eskarina, ja tuli mieleen, että kun ison hädän yllättäessä ei vielä osaa pyyhkiä (TIEDÄN, että se on kauhistus tällä palstalla, mutta puolustuksen puheenvuoro on se, että myös hänen kolme eskarikaveriaan ja tytön isosisko oppi ja halusi opetellakkin asian vasta juuri eskarin korvilla)....pyllyään siis.

No, laitoin eilen isälleen viestin kun olivat siellä yötä, että "Tyttö voisi alkaa opettelemaan sitä puuhaa nyt tosissaan, kun eskari alkaa". Johon ex vastasi, että "Onhan hän jo pitkään osannutkin pyyhkiä, iso tyttö kun on jo".
Olin että aiiiii, no eipä ole täällä muistanut mainita asiasta. No, kohta tuli viesti perään että "Kysyin häneltä itseltään, ei kuulemm ole pyyhkinyt vielä itse, olen siis nähnyt unta". Johon vastasin että "AI. No täällä ei ole ollut vielä intressejä siihen ouuhaan, täytyypä alkaa kannustamaan tosissaan siihen puuhaan." Johon tuli vastaus "Onpa hieno sana...aletaan vaan kannustamaan hurjiin suorituksiin" Viimeinen kommentti oli tyypin tuntien silkkaa piruilua.
MUTTA, jos a) lapsi on kulkenut kakkaisella pyllyllä vai b) hän uneksii muustakin, että lapset on syöneet ja tehneet sitä tätä ja tuota, niin pitääkö mun olla nyt huolissaan.

Tiedän, että kuulostaa varsin oudolle, mutta minusta tämä on aika outoa.....näin unta????

Voi kuule, on niitä minullakin asoita joista olen melkoisen varma, samalla tavalla olen todennut, että sitten olen varmaan nähnyt jotain unta, kun ei asia olekkaan niin kuin luulin sen olevan. Silti meillä kyllä saa muksut ruokaa, juomaa, vaatetta ja huolenpitoa :D

Aloitukseni oli varsin epäselvä, myönnettäköön =)

Mutta taustalla on exän runsas alkoholinkäyttö, sekä järjettömät työpaineet, ja se että hänen paras ystävänsä puhui minulle juuri muutama päivä sitten, että lasteni isällä on aukkoja lähimuistissa nykyään. Ehkäpä huolin vain turhaan, ja mikä parasta tyttö pyyhki aamulla peffansa hienosti =)

Kuulostaa uhan mun exältä.... Ei muista mitään mitä on sovittu, ei muista laittaa tiettyjä tavaroita mukaan, ei "muista" laittaa aurinkorasvaa, atoopikolle lääkerasvaa, ei muista harjoitella koululaisen kanssa lukuläksyjä ja kuulemma rankkaa hoitaa lapsia ellei hänen nyxä ole paikalla!! yms. yms.

jos kysyy että muistatko kun sanoin siitä ja siitä, niin katsoo vaan silmät kirkkaina: Ai... niin mikä???

En tiedä missä maalimassa se elelee?? ei ainakaan samassa missä minä... Yritän olla miettimättä ja ajattelen että pääasia että lapset saavat olla isänsä kanssa. Onneksi lapset on senverta isoja että ovat omatoimisia ja hoitavat esim. aurinkorasvat toinen toiselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Kuulostaa uhan mun exältä.... Ei muista mitään mitä on sovittu, ei muista laittaa tiettyjä tavaroita mukaan, ei "muista" laittaa aurinkorasvaa, atoopikolle lääkerasvaa, ei muista harjoitella koululaisen kanssa lukuläksyjä ja kuulemma rankkaa hoitaa lapsia ellei hänen nyxä ole paikalla!! yms. yms.

jos kysyy että muistatko kun sanoin siitä ja siitä, niin katsoo vaan silmät kirkkaina: Ai... niin mikä???

En tiedä missä maalimassa se elelee?? ei ainakaan samassa missä minä... Yritän olla miettimättä ja ajattelen että pääasia että lapset saavat olla isänsä kanssa. Onneksi lapset on senverta isoja että ovat omatoimisia ja hoitavat esim. aurinkorasvat toinen toiselleen.

Pom. Aivan...eli muitakin "me maassa, hän kuussa" eläjiä on. Harmittaa kun nuorimmainen on vielä aika pieni, toivon , että isommat hoksaa sanoa jos meno äityy vallan kummaksi. Koitan olla huolimatta asiasta, jos perusjutut toimii edes jotenkuten...

Yhteistyössä