unelma mies, mutta ..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilona

Vieras
olen siis löytänyt unelmieni miehen sen oikean. mutta välillämme on pinei ongelma. hän on britti ja ei osaa suomea. kommunikoimme englanniksi, mutta minun enkkuni ei ole kovin hyvää. yritän parantaa sitä. mutta en halua menettää miestä kielimuurin vuoksi. mitä minun tulisi tehdä? mies tosin tukee ja kannustaa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Ei kuule tosi rakkaus :heart: kaadu kieliongelmaan, don´t worry :hug:

eikö? oletko ihan varma? opiskelen enkun niin hyvin että osaan puhua sitä vaikka unissani.

:laugh: eikun opsikelemaan...mutta oikeesti, ei se kielimuuriin kaadu, opit pikkuhiljaa enkkuu ja hän suomea, ja elekielellä pärjää loistavasti, saatika jos jo osaat jonkun sanan ni se on vaan plussaa =)

Itse olen seurustellet britin kanssa eikä se kielimuuriin kaatunut. Toki saattaa tulla väärinymmärryksiä helpommin, jos ei kunnolla ymmärrä tai puhu. Kielitaito kehittyy kun vaan rohkeasti uskallat heittäytyä ja puhua englantia. Onnea suhteeseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja missLuupää:
Itse olen seurustellet britin kanssa eikä se kielimuuriin kaatunut. Toki saattaa tulla väärinymmärryksiä helpommin, jos ei kunnolla ymmärrä tai puhu. Kielitaito kehittyy kun vaan rohkeasti uskallat heittäytyä ja puhua englantia. Onnea suhteeseen =)

kiitos :)

Hmmm... Mites tiedät, että se on siun unelmien mies, jos et kerran ole osannut hältä kaikkea kysyä / haastatella...? :whistle:

No mut joo, mä olen kanssa sitä mieltä, että jos se on "tosirakkautta", niin siinä ei paljon kielimuurit tee tiukkaa... ;) Alkuvaiheessa taitaa muu kehonkieli riittää... :whistle: Ja ainahan sitä oppii lisää tavatessa ( rohkeasti siis vaan se sanakirja mukaan "keskusteluun" ) ja kielikurssit on juuri sitä varten, että siellä opitaan! Mars siis kielikurssille!

Yhteistyössä