Unelmatyö vs kotiäitinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla olisi mahdollisuus päästä unelmatyöhöni. Palkka hyvä, työ juuri sitä mitä haluan tehdä, työyhteisö loistava ja työ tarjoaa hyvän ponnahduslaudan uran kehitystä ajatellen. Tämä on tosiaan sellainen kerran elämässä tilaisuus. Sitten se ongelma. Työt alkaisi parin kuukauden päästä. Sillon vauva on vasta 5kk. Mies voisi tehdä osa-aikaisena työtä eli olisi kotona parina päivänä viikossa ja mummu, joka on muutenkin melkein päivittäin vauvan kanssa tekemisissä jo nyt, voisi hoitaa loput 3 päivää. Mutta mä olisin vaan iltaisin ja viikonloppuisin kotona. Järki sanoo että kannattaa ottaa työ vastaan, tulevaisuutta ajatellen se on paras ratkaisu. Sydän taas sanoo että ei voi olla niin paljon erossa noin pienestä.

jaa-a.työ on aina vain työtä, ja tilaisuuksia voi tulla tulevaisuudessa sillä saralla vaikka millaisia. mutta se lapsi on se yhden kerran pieni.
vaikea valinta varmasti, mutta itse kuuntelisin sydäntäni. :)

ehdottomasti jäisin kotiin. 5kk ikäinen muksu on tosi pieni vielä vaikka isä ja mummu hyviä hoitaja olisikin.
nykyään ihmiset ei oikein osaa arvostaa sitä mitä niillä on vaan tuntuu että olisi pakko aina tavoitella rahaa, mainetta ja kunniaa.

Mä olen ollut kotona pitkään (kotihoidontuella ja tötömänä ) ja nyt jos mulle tarjottais tilaisuutta saada unelmieni työpaikka kunhan kuopus on 5kk niin varmaan ottaisin sen.. Koska mun mies varmaan jäisi mielellään kotiin vauvan kanssa ja isä on lapselle ihan yhtä hyvä hoitaja (mun mielestä ).

Tosiaan, se lapsi on vaan kerran pieni.

Ehkä just tuo työtilaisuus on myös ainutkertainen, mutta sit on vaan valittava, kumpi on tärkeempi.. Mulle ei ois vaikee valinta ollenkaan.

Työmaailmassa varmaankin voi aueta myöhemmin jotain muita mahdollisuuksia. Lapsi ei muutu uudestaan vauvaksi, vaikka sitä kuinka toivois.

Edellisiä komppaan...
Eikö työtä pystyis tekemään esim etänä muutamana päivänä viikossa?
Näin voisit saada molemmat.
tai lyhennettyä työviikkoa?
Ota selvää kaikista mahiksista.

Oletko kysynyt olisiko sinulla mahdollista tehdä sitä työtä esim. 3 päivää viikossa näin aluksi ja sitten myöhemmin siirtyisit kokoaikaiseksi?
Monet asiat ovat neuvoteltavissa ja kysyminen ei maksa mitään.

Yhteistyössä