Unicefin Anna ja Toivo -nuket

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Onko kukaan tilannut? miten kauan on kestänyt, että sellasen on saanut? meinasin tilata kummitytölle sellasen, mutta lähimmän ryhmän yhteyshenkilön puh nro ei ole käytössä.. :headwall: soitanko sit vaan johonkin niistä?

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Minkäslaisia ne on :)

Mä ymmärsin, että ne on sellasia että mukana tulee lappu missä lukee että missä se nukke on tehty ja kuka sen on tehnyt.. ja sit toinen lappu minkä saa lähettää takasin tekijälle että millasen kodin se nukke on saanut.. aika sekavaksi meni mun selostus.. :D mut ne on siis mollamaijoja..

Meillä on oikein porukka, joka kokoontuu välillä ompelemaan ja askartelemaan noita nukkeja... ja sitten järjestetään näyttelyitä, joista katsojat voivat "adoptoida" nuken itselleen tai lahjaksi tutulleen. Nukkejen tekeminen on niin kivaa, että ei muista olevansa rahaa keräämässäkään. Jos käsityöt yhtään nappaavat, ottakaa ihmeessä yhteyttä paikalliseen Unicefiin ja kyselkää, onko heillä tai muuten paikkakunnalla viritteillä jotain - parhaassa tapauksessa tutustuu erilaisiin mukaviin ihmisiin ja saa ihanan harrastuksen :heart: Paikallisesta Unicefista voi kysellä myös, onko heidän hallussaan kodittomia nukkeja, ehkä sieltä löytyy se oma. =)

Osaako kukaan neuvoa, että mistä mun kannattais yrittää kysellä noita nukkeja? kun täällä ei mun tietääkseni ole mitään unicefin toimistoa ja toi lähimmän yhteyshenkilön numero ei ollut käytössä..

Yhteistyössä