Usein bannia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iiris

Vieras
Palstaa jonkin verran seuranneena kysyisin, että laitetaanko täällä
ihmisiä usein /helposti banniin vai varottaako modet etukäteen?
Onko paljon tyyppejä, jotka on bannissa? Mietin vain, kun se tuntuu ihmisiä aina välillä täällä puhuttavan...

Millasista asioista ne sitä bannia sitten antaa?
Uskaltaakohan täällä mitään mielipiteitä sitten sanoakkaan, jos kerta helposti laittaavat...
koskeeko vain mustia vai laittavatkohan ip-osoitteiden perusteella harmaitakin?
Jotkut tuntuu tulevan harmaina takasin, jos mustana ovat saaneet bannia...

Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Palstaa jonkin verran seuranneena kysyisin, että laitetaanko täällä
ihmisiä usein /helposti banniin vai varottaako modet etukäteen?
Onko paljon tyyppejä, jotka on bannissa? Mietin vain, kun se tuntuu ihmisiä aina välillä täällä puhuttavan...

juuri loppu ja ei ilmoitella ja sitä syytäkin sai kysellä ja kysellä! Ja mun mielestä en edelleenkään siihen syyhyn ollut syyllistynyt!

Varoitus saattaa tulla, tai sitten ei. Riippuu moderaattorista. Kuten myös se, kuinka herkästi se banni napsahtaa ja mistä syystä.

IP:n perusteella banni. Ja jos musta, menee varmasti myös nimimerkki bannilistalle.

Mä olen laukonut mielipiteitäni täällä jo vuosia, enkä ole koskaan ollut lähelläkään bannia.Luulisin.

Täällä kukaan normaalisti käyttäytyvä tavis mitään bannia saa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Eiköhän se normisti niin mee että kuuluu varottaa ensin ja sitten vasta tyrkätä banni jos ei tahti muutu :whistle: tai näin ainakin esim. 24:lla =)

no harmaalle ne ei voi sitä kertoa mutta eipä ne kauheasti sitä mustallekkaan "osanneet" kertoa!

Yhteistyössä