Uusi yritys, äskenen viesti tais kadota kun tuli joku session ex... teksti ja viestiä ei näy missään!
Eli monta vuotta olen täällä pyöriny ja yksi (ainakin...) asia on epäselvä mulle. Kun lainaa jonkun tekstiä ja kirjottaa sinne perään omat viisaat tekstit, ni minkä takia ne lainatut tulee välillä samanlaisena mustana tekstinä ja välillä oranssina ja ihan erilaisena?? Siis silleen et siitä heti näkee mikä on lainattua??
Kyselee eräs jonka lainatut tekstit on aina ihan mustia
:ashamed:
Eli monta vuotta olen täällä pyöriny ja yksi (ainakin...) asia on epäselvä mulle. Kun lainaa jonkun tekstiä ja kirjottaa sinne perään omat viisaat tekstit, ni minkä takia ne lainatut tulee välillä samanlaisena mustana tekstinä ja välillä oranssina ja ihan erilaisena?? Siis silleen et siitä heti näkee mikä on lainattua??
Kyselee eräs jonka lainatut tekstit on aina ihan mustia