Uskallan kysyä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vinja

Aktiivinen jäsen
09.07.2004
2 381
0
36
Uusi yritys, äskenen viesti tais kadota kun tuli joku session ex... teksti ja viestiä ei näy missään!

Eli monta vuotta olen täällä pyöriny ja yksi (ainakin...) asia on epäselvä mulle. Kun lainaa jonkun tekstiä ja kirjottaa sinne perään omat viisaat tekstit, ni minkä takia ne lainatut tulee välillä samanlaisena mustana tekstinä ja välillä oranssina ja ihan erilaisena?? Siis silleen et siitä heti näkee mikä on lainattua??

Kyselee eräs jonka lainatut tekstit on aina ihan mustia :whistle: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:35 vicy kirjoitti:
Siis kun se tulee mustana on siitä poistettu vahingossa näitä sivun koodeja eli / quote

Lainaus tulee oranssina jos siitä ei ole mitään poistettu!!!

Kokeillaas!

Eli nyt en poistanu tosta mitään.

Kiitoksia!

Onnistu! Paitsi että noi tekstit oliki ruskeita :whistle: Mut eihän sitä voi kaikkea muistaa... ;) <br><br>
 

Yhteistyössä