uskallanko lähteä tähän juttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleeko suruja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleeko suruja

Vieras
eräs mies on nyt 2vuoden aikana ollut välillä enemmänkin kiinnostunut minusta ja sitten taas välillä se etääntyy.. Luultavasti sillä on ollut sutinaa myös muittenkin naisten kanssa tai no jos juoruihin on uskomista. toisaalta näitä juoruja levittelee ne naiset jotka itsekin tätä miestä tavoittelee omakseen. "Jätin" sitten tämän miehen enkä ollut yhteydessä häneen moneen kuukauteen. Nyt hän sanoo että haluaa minut ja nimenomaan vain minut. Pitäiskö siihen uskoa ja antaa mahdollisuus? Jotenkin mua vaan ihmetyttää että miten voi muka yhtäkkiä niitä tunteita olla kun ei niitä muka aikaisemmin ollut? Tai no mistä minä tiedän voihan se olla et niitä on ollukkin mutta jostain syystä ei ole halunnu kohdata niitä tms... ääh mitä teen? Itse olen aivan korviani myöten rakastunut mieheen enkä ole unohtanut tai pystynyt uuteen suhteeseen sen jälkeen kun häneen tutustuin..

Etukäteen ei kukaan voi tietää tuleeko suruja vai ei.

Voittehan te tavata, jutella... Edetä rauhallisesti.

Pessimistin arvio: miehet usein yhtäkkiä keksii uudestaan jonkun vanhan heilan, jos on juuri sillä hetkellä on hiljasta naisrintamalla. Tähän mahdollisuuteen voi siis henkisesti varautua, samoin kuin siihen että mies ihan oikeasti on ollut ja on edelleen kiinnostunut just sinusta.

Itsekin tapailin tuollaista miestä. Aina tuli soittoja että haluaa vain minut, ei muita naisia. Sitten aina kun tuli tosipaikka eteen, niin jänisti. Kovasti siis suunnitteli meidän yhteistä tulevaisuutta. Sanoi, että sitten kun nähdään puhutaan vakavasti. No, sitten kun tavattiin, niin eipä pystynytkään puhumaan. Joten lopulta luovutin hänen suhteen. Ja on hän minulle vieläkin yrittänyt soittaa, en vaan enää vastaa :)

Että itsepä teet päätöksen. Ymmärrän että sulla tunteita ja haluat uskoa mieheen. Mutta anna vain yksi mahdollisuus. Minullakin oli vahvoja tunteita, mutta aika äkkiä ne sitten karisi kun sai pettyä monta kertaa.

Eihän näistä osaa sanoa miten ne päättyy. Joskus riskinotto kannattaa ja heittäytyminen siitä voi seurata jotain mahtavaa tai kaikki menee vituiks, mene ja tiedä.

Onko sulla lapsia, onko miehellä lapsia? Jos mies on vasta joku aika sitten eronnut ja on ehkä lapsi/lapsiakin niin kyllä sinä on jokunen vuosi hyvä katsella ja sitten aloittaa uusi, vakava suhde. Eli ehkä mies ei ole ollut valmis aiemmin sitoutumaan. Aina kannattaa kokeilla ;) Ja virheistähän sitä oppii. :)

[QUOTE="xxx";23513584]Onko sulla lapsia, onko miehellä lapsia? Jos mies on vasta joku aika sitten eronnut ja on ehkä lapsi/lapsiakin niin kyllä sinä on jokunen vuosi hyvä katsella ja sitten aloittaa uusi, vakava suhde. Eli ehkä mies ei ole ollut valmis aiemmin sitoutumaan. Aina kannattaa kokeilla ;) Ja virheistähän sitä oppii. :)[/QUOTE]

miehellä ei ole lapsia eikä ole ollut naimisissa tms, viimeksi on seurustellut 3-vuotta sitten. minulla ei ollut lapsia silloin kun me tavattiin ja "sekoiltiin" vaan. Nyt mulla on lapsi mutta se ei kuulemma ollenkaan haittaa miestä.

Etene hitaasti, kokeile kepillä jäätä ja lähde juttuun mukaan, mutta varovasti. Jos mies on hetinyttälläpunaisellaminuutilla viemässä sinua sänkyyn/vihille ymsyms. niin silloin on syytä epäillä. (Nojaa en nyt tiedä veisikö vihille jos on peluri, mutta kuitenkin) Sinua jää luultavasti enemmän vaivaamaan se ettet lähtenyt juttuun mukaan kuin se että tapailet häntä pari kertaa ja toteat että seksin perässä vain koko äijä.