Uskallanko olla rehellinen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaas

Vieras
Opiskelen ammattikorkeakolussa, kotona on 1v lapsi ja huomenna alkaa 12.rv....
Olen ihan poiki, en jaksa enään! Ajattelin marssia lääkäärin ja kertoa suoraan että haluan sairasloman (että saan olla koulusta luvalla pois, enkä menetä mun opiskeluoikeuttani)..Luuletteko että onnistuuu, vai pitääkö mun luetella kaikki mun vaivat (selkä- ja päänsärky, ehkä supistukset jo täss vaiheessa ja muuten va ihan voimaton olo)....??
 
no kun sitä on vielä 1,5 kk(just jakso alkoi) ja kesällä oon myös lmoittautunut kursseihin /kun silloin en vielä tienny raskaudesta/...

Mutt mietin va ett saisko näistä syyistä sairasloman, kun ei tosiaan voimat riittää enään mihinkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.

siis joudun olemaan nyt,kesällä ja myös syksyllä pois,sekä sitten äitiyslomaajan.siinä on reilukin vuos..
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.

siis joudun olemaan nyt,kesällä ja myös syksyllä pois,sekä sitten äitiyslomaajan.siinä on reilukin vuos..

Sä ilmoittaudut syksyksi poissaolevaksi..ei sulta silloin kulu sitä opinto-oikeutta. Voit kuitenkin olla 2 vuotta poissaolevana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.

siis joudun olemaan nyt,kesällä ja myös syksyllä pois,sekä sitten äitiyslomaajan.siinä on reilukin vuos..

Sä ilmoittaudut syksyksi poissaolevaksi..ei sulta silloin kulu sitä opinto-oikeutta. Voit kuitenkin olla 2 vuotta poissaolevana.

oon ollut jo 1,5 vuotta poissaolevana ekan raskauden takia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.

siis joudun olemaan nyt,kesällä ja myös syksyllä pois,sekä sitten äitiyslomaajan.siinä on reilukin vuos..

Sä ilmoittaudut syksyksi poissaolevaksi..ei sulta silloin kulu sitä opinto-oikeutta. Voit kuitenkin olla 2 vuotta poissaolevana.

oon ollut jo 1,5 vuotta poissaolevana ekan raskauden takia...

No miten sä sitten voit olla mammalomalla? Ei ne välttämättä myönnä sitä pidennystä...hetkinen. Miten paljon sä oot edes kerenny opiskelee jos oot nyt jo ollu 1,5 vuotta pois? Ei tommosessa ole mitään järkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja ehehe:
Kirjoittipa se lääkäri sulle sen lapun tai ei niin et voi esim. ilmoittautua poissaolevaksi. En näe järkeä tuossa miksi siihen tarviis saikkua?

Kun on hyvin perusteltu syy saa anoa 1vuos lisäopiskeluaikaa kun opinnot on tarpeeks edistyneet

Jos on 1,5kk poissa lukuvuotta niin se ei todellakaan oikeuta mihinkään opinto-oikeuden pidennykseen. Tämä pidennys on tarkoitettu esim. armeijan, työn tai äitiysloman takia tai jonkun vakavan sairauden joka estää opiskelun. Luuletko koulun rehtorin ihan oikeasti myöntävän sulle pidennystä kun oot saikulla raskauspahoinvoinnin ja uupumuksen takia. Think.not.

siis joudun olemaan nyt,kesällä ja myös syksyllä pois,sekä sitten äitiyslomaajan.siinä on reilukin vuos..

Sä ilmoittaudut syksyksi poissaolevaksi..ei sulta silloin kulu sitä opinto-oikeutta. Voit kuitenkin olla 2 vuotta poissaolevana.

oon ollut jo 1,5 vuotta poissaolevana ekan raskauden takia...

No miten sä sitten voit olla mammalomalla? Ei ne välttämättä myönnä sitä pidennystä...hetkinen. Miten paljon sä oot edes kerenny opiskelee jos oot nyt jo ollu 1,5 vuotta pois? Ei tommosessa ole mitään järkeä.

melkein kolme vuotta opiskelin (kävin samalla töissä),sitten 1,5 poissaolevana(eka raskaus)nyt aloitin taas (eli 3,5 opiskeluoikeutta)jos nyt oon 0,5 poissaolevana jäljelle jää muitakseni 1,5v. opiskeluoikeuttani,siinä ajassa en kyll millään kerke valmistua...
 

Yhteistyössä