Uskallatko vanheta luonnollisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpä vaan

Vieras
vai oletko ajatellut turvautua kauneusleikkauksiin jossain vaiheessa?

Pitääkö nykyään näyttää keinolla millä hyvänsä nuorelta vaikka ikää on jo 50+? Omaavatko kauneusleikkauksiin turvautuvat huonomman itsetunnon kuin ns. luonnolliset ihmiset?

Mitä mieltä yleensäkin ottaen olette ko. leikkauksista?

Haluan kapinoida kaikkiea botoxvillityksiä vastaan, koska kyse on naisen alistamisesta muottiin. Mulla on oikeus ryppyihin ja ilmeisiin. Mulla on oikeus näyttää vihaiselta, huolestuneelta ja vanhalta. Mulla on oikeus vanhentua luonnollisesti.

Varsinaisiin leikkauksiin en ehkä lähtisi,mutta johonkin botoxiin voisin hyvin turvautuakin :D Ymmärrän niitä jotka leikkaukseen menevät hyvästä syystä (liian suuret rinnat/ei rintoja ollenkaan,laihtumisen jälkeinen roikkuva nahka,onneettomuuden jälkeinen kasvojen korjailu ym..) mutta nää jotka leikkauttavat tissinsä viis kertaa vuodessa ovat hieman päästään pipejä.

Mä varmaan jossain vaiheessa otan Botoxia tai vastaavaa. Ainakin suupielijuonteisiin, koska ne vanhentavat ja rumentavat mielestäni eniten. Ja ehkä huuliryppyihin ;) Mulla on onneksi paksut huulet, niin ei ole vielä vuosiin vaaraa kammoamastani viivaryppyhuulista jotka koristavat 95% yli neljäkymppisten suomalaisten naisten naamaa.

Uskallan, tukkakin on luonnonvärinen, nyt on jo vähän harmaita joukkoon työntänyt.

Tosin silmäluomileikkaukseen voin mennä siinä vaiheessa, jos/kun yläluomet rupeaa roikkumaan silmän päällä näkökenttää peittämässä. Uskon perineeni tuon ominaisuuden.

Ylävatsalihakseni ovat repeytyneet nyt viimeisen raskauden aikana ja ne joudutaan korjaamaan leikkauksella, samalla muokataan vatsaa muutenkin. Voi olla, että yläluomet korjataan jossakin vaiheessa kun suvussani on ongelma niiden kanssa....ne valuvat vanhemmiten liikkuvalle luomelle ja silmien auki pitäminen on vaikeaa....

Mä varmaan jossain vaiheessa otan Botoxia tai vastaavaa. Ainakin suupielijuonteisiin, koska ne vanhentavat ja rumentavat mielestäni eniten. Ja ehkä huuliryppyihin ;) Mulla on onneksi paksut huulet, niin ei ole vielä vuosiin vaaraa kammoamastani viivaryppyhuulista jotka koristavat 95% yli neljäkymppisten suomalaisten naisten naamaa.

Äitini on 54 ja hänellä on pienet huulet, eikä näitä mainitsemiasi ryppyjä. Silmissä muutama ryppy, muuten onkin kyllä siloposkinen mamma. Toivottavasti olen perinyt häneltä tämän, jos jostain syystä en ole yhtä onnekas niin voi olla että menen itsekin Botoxia tms. piikittämään. :D

Ei taida olla paljon vaihtoehtoja kun ei ole ylimääräistä rahaa. Jos joskus saisin ylimääräistä rahaa todennäköisesti satsaisin ne johonkin muuhun kuin kauneusleikkauksiin. Pidän huolta ulkonäöstäni ja oma ulkonäkö on osa minäkuvaani ja minulle tärkeä, mutta se ei ole mielestäni sama asia kuin haluaisin ulkonäköni pysyvän samanlaisena vuodesta toiseen. Ja tosiasia on että ihminen jolle on tehty kauneusleikkauksia nuorentamiseksi näyttää yhä ikäiseltään, mutta vaan leikatulta. Ei 50 vuotiaasta saa 20 vuotiaan näköstä millään. Minulla ei ole erityisen hyvä itsetunto kokonaisuutena mutta ulkonäön suhteen ei ole ollut itsetunto ongelmia sen jälkeen kun tapasin mieheni ja muistakin syistä hieman aikuistuin. Olen ylipainoinen selluliittiin taipuvainen, jonkun verran aknea ja kasoittain raskausarpia vaikka en raskaana olekaan ollut, silti pidän omasta ulkonäöstäni enkä haluaisi näyttää keltään toiselta. Nuorempani olisin antanut tyyliin mitä vaan jos oisin saanu noi arvet edes pois mutta ei ne mua kyllä nykyään haittaa siinä määrin että oikeesti jaksaisin niitä miettiä. Edelleen aion käyttää bikinejä jos mieli tekee vaikka nyttemmin on raskaus arpia mahassakin joka on tähän asti ollut ainut "miehittämätön alue".

Kyllä minä luulen uskaltavani, erinomaisen hyvin olen uskaltanut vanheta luonnollisesti tähän 38 vuoden ikään.

Mulla on ollut suvussa sen verran uljaita naisia mallia näyttämässä, että en ymmärrä miksen uskaltaisi mennä perässä.

Onko sitä botoksin käyttöä muuten edes ehditty vielä tutkia, että mitä se vaikuttaa... Kun joku lihas lamataan, niin sehän surkastuu. Voipi käydä kasvoille hassusti kun alkavat valua.

Ja en ymmärrä sen hienoutta, että kasvot, eli tärkein viestintäväline, jopa puhetta tärkeämpi, lamataan. Olisko hienoo olla vaikka ontuva? Ei. Mut mitä hienoo siinä on, jos kasvot ei liiku, kuin pitäisi. Ihan ku ois joku vaurio tai jotain.

vanhenen erittäin luomusti.ikää 48, hiuksissa ensimmäiset harmaat, mutta en halua värjätä. joskus jotakin rasvaa laitan naamaan kun oikein on iho kuivana. en jaksa värkätä meikkien ja muiden kans.

Muakin mietityttää tossa botoxissa se että kyky ilmaista itseään kunnolla ilmeillä katoaa. Mun mielestä muutamat julkisuuden henkilöt joilla olen botox naamoja nähnyt on jotenkin kamalan kylmän oloisia ihmisiä, mutta eivät lainkaan kauniimpia tai nuoremman näköisiä.

Jos äitiini tulen, niin en taatusti tule tarvitsemaan minkään valtakunnan nuorennusleikkauksia :D Äitiäni (60v) luultiin häissäni (itse 30v) isosiskokseni :D Ja ei, minä en näyttänyt ikäistäni vanhemmalta ;) - pikemminkin näytän 20 vuotiaalta - jos pukeutuisin kuin 20 vuotiaat.

Mä oon niin turhamainen että jos rahaa olisi niin kävisin tiettyjen ongelmakohtien rasvaimussa ja vähän kiristämässä nahkaa. Ja aivan varmasti menen luomileikkaukseen 50v tienoilla koska olen perinyt raskaat luomet äidiltäni sekä buldogin leukapielet jotka vanhemmiten alkaa roikkumaan joten nekin saa häipyä.

Jotkut arvostaa luonnollisuutta ja toiset jotain muuta. Onko se nyt niin hienoa sanoa että ei missään nimessä tekisi mitään ulkonäölleen ja arvostella samalla äänettömästi niitä jotka mieluummin katselevat sileää ihoa kuin uurteista omasta peilistä.