Uskallatko vanheta luonnollisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut arvostaa luonnollisuutta ja toiset jotain muuta. Onko se nyt niin hienoa sanoa että ei missään nimessä tekisi mitään ulkonäölleen ja arvostella samalla äänettömästi niitä jotka mieluummin katselevat sileää ihoa kuin uurteista omasta peilistä.

Kylläpä se enemmän on niin päin, että paine on kova, näyttää hyvältä hautaan asti.

Toisessa keskustelussa kysytään, että miksi tytöistä kasvatetaan tarkoituksella yksinkertaisia. Jotenkin semmonen järkevyys ei ole mitenkään arvostettua, vaan pelkkä naarmuton ulkopinta, jota sitten tavoitellaa säälittävyyteen asti.

Ja en ymmärrä sen hienoutta, että kasvot, eli tärkein viestintäväline, jopa puhetta tärkeämpi, lamataan. Olisko hienoo olla vaikka ontuva? Ei. Mut mitä hienoo siinä on, jos kasvot ei liiku, kuin pitäisi. Ihan ku ois joku vaurio tai jotain.

Heh:-)
Tuotahan on helppo testata laittamalla väritön naamio ja sit mennä lasten luo leikkimään naama sileänä - katso, mitä tapahtuu!

Mut jos syö tarpeeksi rasvaa ja sekin on luonnollista, ei ne rypyt haittaa, jos ei sitten ole ihan auringonpalvoja. Itse en ota ollenkaan aurinkoa, mut rypyt on vaan elämää, eikä haittaa mitään. Mitä ihmettä muuttuisi, jos leikkuuttaisin jotakin? En kaipaa mitään, mutta ihmettelen, kuinka helposti ihmiset innostuu asioista. No, maksavia asiakkaita noilla ohjelmilla kosiskellaan "lääkäriin" eikä edes kaikki hammassairaat saa hoitoa:-(
Moni muu asia kiinnostaa enemmän:
Kaikella on hintansa - umamilla ja llllkin...

Suositelkaa jotain hyvää hajutonta laadukasta kosteusvoidetta, kasvoihin?Kun musta tuntuu että kaikki tuoksuu enemmän tai vähemmän.Niin ja ikää on yli 30 ja sekaiho.

Saatan käydä leikkauttamassa roikkuvan leukani siinä vaiheessa, kun se alkaa näyttää pahalta. Viitteitä on jo olemassa, vaikka olen vielä alle nelikymppinen. Enkä ole ylipainoinen.

Onko sitä botoksin käyttöä muuten edes ehditty vielä tutkia, että mitä se vaikuttaa... Kun joku lihas lamataan, niin sehän surkastuu. Voipi käydä kasvoille hassusti kun alkavat valua.

Ja en ymmärrä sen hienoutta, että kasvot, eli tärkein viestintäväline, jopa puhetta tärkeämpi, lamataan. Olisko hienoo olla vaikka ontuva? Ei. Mut mitä hienoo siinä on, jos kasvot ei liiku, kuin pitäisi. Ihan ku ois joku vaurio tai jotain.

Ellen ihan väärin muista niin on tutkittu botoxin vaikutusta tunteiden ilmaisun kautta tunteisiin, koska ihmiset välittää tunteitaan tiedostamattaan kasvojen ilmeiden kautta, niin sitä kautta tuo lihasten lamauttaminen aiheuttaisi tunnekylmyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja päivävoide/yövoide;22438945:
Suositelkaa jotain hyvää hajutonta laadukasta kosteusvoidetta, kasvoihin?Kun musta tuntuu että kaikki tuoksuu enemmän tai vähemmän.Niin ja ikää on yli 30 ja sekaiho.

Apteekista löytyy.
Esim. ACO FACE 24h Kosteuttava kasvovoide 50 ml. hajusteeton.

ja ACO FACE plus Face Cream Light 60 ml
Kevyt, tehokkaasti kosteuttava ja nopeasti ihoon imeytyvä kasvovoide normaalille tai sekaiholle. Hajusteeton.

Muitakin varmaan löytyy.

Uskallan, pakko uskaltaa kun ei rahat riitä muuhun : /
Hiuksia tulee värjättyä ja meikkiäkin käytettyä, ne nyt ei liene kauhea asia.
Rintoja mä halusiin korjauttaa. Ne on ihan liian isot ja hankalat. Joukseminen ja muukin lenkkeily hankaloituu. Mut kyllä niitten kanssa pärjää jos ei leikkausta saa.

Mun mielestä vanheneminen on kaunis asia ja oikeastaan odotan sitä innolla, tykkään ilmerypyistä erityisesti naururypyistä ja mun mielestä ne luo kasvoihin vielä enemmän persoonallista ilmettä.
Olen kummajainen mun ikäkriisiystävien keskellä, mutta mun mielestä se on kaunis asia :)
Myös miehet vaan komistuu iän myötä! ;)

Peesaan Tiirua tässä, en minäkään pelkää vanhenemista tai ryppyjä. Ne kuuluu asiaan, ovat väistämättömiä.

Arvostan luonnollisuutta ja sitä, että uskaltaa olla sitä mitä on.

Haluan vanheta luonnollisesti ilman piikkejä tai veistä. Tuskinpa edes mitään kollageeni ihmevoiteita alan käyttää. Hiukset aion myös pitää pitkinä jollen vallan kaljuuntumaan ala.
Ryppyjen silottaminen on jotenkin säälittävää, mutta tehköön kukin miten tekee.

Eipä tarvitse tuommoisia pohtia, kun ei ole muuhun varaa kuin vanheta luonnollisesti :)

No, tukkaani kyllä värjään, olen värjännyt 16-vuotiaasta asti, joten tokkopa annan sen harmaan rehottaa vanhanakaan. Silmänympärysvoiteita tms. en ole kuuna päivänä käyttänyt, mitä mun ystävät aina jaksaa kauhistella. Olenhan mä jo päälle 30v ;) Että aikaste lailla luomuna tässä vanhetaan juu.

Pakko kai se on, kun ei ole varaa mihinkään botoxeihin ja rankempiin operaatioihin. :(

Esim. Kuningatar Silvia on leikelty tosi muovisen näköiseksi, en haluaisi sitäkään...

[QUOTE="vieras";22438407]Tosin silmäluomileikkaukseen voin mennä siinä vaiheessa, jos/kun yläluomet rupeaa roikkumaan silmän päällä näkökenttää peittämässä. Uskon perineeni tuon ominaisuuden.[/QUOTE]

Tätä peesaan. Muuten ei ole aikomusta ruveta korjailemaan. Tällä naamalla mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja päivävoide/yövoide;22438945:
Laadukas ja riittävä, HTH lotion, eikä ole tullut allergista reaktiota, kuten monesta muusta on vuosien varrella. Pesuaineena Osmian saippuat, ei kuivata:
Ohhoh! Varmaan 10 vuotta vanha juttu!

Kasvorasvaa käytän, iho on elin joten pidän sen hyvässä kunnossa.
Meikkiä laitan koska minusta se piristää ilmettä, ei nuorenna.
Tukkaakin värjään, mutta mitään leikkauksia en kasvoihini halua.
Eri asia jos olisi joku onnettomuus tms mutta se onkin sitten eri asia kuin vanheneminen.

Onko luonnollisesti vanheneminen siis tässä tapauksessa ilman meikkiä, kasvorasvaa vai ilman leikkauksia botoxia jne?

Mulle luonnollisesti vanheneminen tarkoittaa juurikin että ilman botoksia (äks-kirjain ei toimi näppiksessä :D) ja kirurgia ym. Kasvovoiteita kai käyttää suurin osa naisista täällä länsimaissa?

Itse ajattelin vanheta näin: luonnollisesti, terveellisten elämäntapojen ja puhtaan, terveellisen ruuan ja liikunnan avulla. Voiteet joita käytän sopivat minun iholleni ja meikkiä laitan kevyesti melkein joka päivä. Ainoastaan hiuksia värjään, mutta ehkä olisi kiva 70-vuotiaana olla sellainen aito hopeapää :)

Mä korjautan korkeintaan vatsani. Mulla on vatsanahka venynyt todella pahasti (vatsa on ollut raskauksissa ihan tolkuton pallo, useimmiten luultu, että odotan kaksosia) kolmen raskauden myötä ja musta tuntuu, että se roikkuva nahkapussi aiheuttaa mulle alaselkävaivojakin (hiertymistä puhumattakaan). Kerään rahat kasaan ja menen korjailtavaksi, jos uskallan.

Uskallan. Jos saisin ilmaiseksi mitä tahansa korjauksia niin en ottaisi kuitenkaan mitään. Mä haluan olla just sellainen kuin olen. Jos ihminen kelpaa itselleen, niin kelpaa kyllä muillekkin. :D Olen aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni, enkä oikeastaan edes ajattele sitä niin tarkkaan.

Botoxit ja muut pahentaa nopeasti tilannetta. Eli, kun vaikutus lakkaa, ongelma on suurempi kuin ilman pistoksia olisi. Huulet on pahin ongelma kun ne pumpataan täyteen aineita yhä uudelleen ja uudelleen, niin alkuperäiseen ei ole paluuta.

Uskallan. Tai no tietty hyvä sanoa alle kolmekymppisenä, mutta olen ihan suhteellisen sinut itseni kanssa enkä tosiaan voi kuvitella meneväni veitsen tai piikin alle sen takia että ikää ja ryppyjä tulee.

Toivon että vanhenen suht siististi ja aion pitää itsestäni edelleenkin huolta ja pysyä mahd timmissä kunnossa niin pitkään kuin nyt voin. Olis myös ihana jos hiukset harmaantuisi oikein sellaisiksi hopeanharmaiksi, mutta tuskinpa mun tuurilla :D En värjää nytkään enkä tiedä aloitanko sitä rumbaa enää koskaan joten nähtäväksi jää mihin tää muuttuu :)

Riippuu siitä mikä lasketaan luonnolliseksi vanhenemiseksi. En mä ole ollut koskaan luonnollinen. Mä olen ruma luonnollisena. Siksi värjään hiuksia ja maalaan naamani. Mutta rypyt saa olla sellaisia mitä ovat. Ei kiitos kauneuskirurgialle.