Uskaltaisitko maksaa tälle myyjälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=ray10&status=DC&order=L

Huusin siis tuota Nokia N95:sta ja myyjä sulki heti kohteen ja alkoi pommittaa tekstiviesteillä ja vaatia rahoja samantien tilille, vaikka kaupan piti jatkua perjantaihin asti. Olen hiukan epäileväinen etenkin, kun myyjä osoittautui ulkomaalaiseksi. Ehdotin noutoa Espoosta kuten huutiksen spostissa olevissa yhteystiedoissa luki, mutta ei käy, koska hän ja tuote ovatkin Varkaudessa.

Maksanko huomenna luottavaisesti yli 300e myyjän tille ja jään odottelemaan tuleeko puhelin vai joudunko tekemään rikosilmoituksen?

Muslimien puolisot! Anteeksi, että olen epäluuloinen, mutta ovatko kaikki teikäläiset miehet luotettavia?

Mä epäilisin tuota sen takia että känny on niin halpa, jos on kerta vain kaks viikkoa ollut käytössä. Tuohan maksaa uutenakin vielä yli 600?, ellen ihan väärässä ole..

Tossa ilmossahan lukee ihan selkeesti paikkakunnan kohdilla että varkaus, ja toimitus posti. en mä ainakaan näe noutoa missään...
joo mut en varmaan ees huutais tommosta...ohan sun nyt se maksettava kerran huusit. :/

en maksaisi. Tuo on jo sen verran iso summa, että ottais päähän jos rahat menis hukkaan. :o
Muutenkin perun kaupat jos jotain epäilyttävää ilmenee.. niin on käynyt vain kerran ja monet monet hyvät kaupat olen jo tehnyt...