Uskaltaisitko maksaa tälle myyjälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=ray10&status=DC&order=L

Ehdotin noutoa, mutta ei käy. Myyjä sulki kohteen heti huudettuani ja alkoi pommittaa tekstiviesteillä ja vaatia rahoja heti tililleen. Epäluuloni heräsivät ja kaiken lisäksi myyjä on ulkomaalainen. (Anteeksi muslimien puolisot)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=ray10&status=DC&order=L

Ehdotin noutoa, mutta ei käy. Myyjä sulki kohteen heti huudettuani ja alkoi pommittaa tekstiviesteillä ja vaatia rahoja heti tililleen. Epäluuloni heräsivät ja kaiken lisäksi myyjä on ulkomaalainen. (Anteeksi muslimien puolisot)

Siis se kauppahan,jos kyse oli tuosta pleikka kolmosesta niin oli "osta heti"-kauppa. Eli huudettuasi sitä summaa kauppa sulkeutuukin heti.Ja varmaan näin heti sitten laittoikin viestiä tulemaan. Tosin on sen verran tyyris ostos, että en kyllä maksaisi tilille etukäteen, vaan esim postiennakkona ottaisin. muuten asiaan tahi myyjän kansallisuuteen kommentoimatta.

Sit taas toisaalta jos myyjä ei hyväksy postiennakkomaksua, kuten näkyy hänen kohteissaan olevan, niin ostajan kyllä olis pitänyt se lukea myynti-ilmotuksesta enne kuin huutoja tekee. Ja tämä siis mun mieleipiteeni asiasta.

Tein tutkimustyötä finderissa ja henkilötiedot osoitteineen täsmäävät, mutta puhelinnumeroja on yksi finderissa, toinen huutiksen spostissa ja kolmas, josta minulle läheteltiin tekstareita. Ajattelin, että soitan tuohon finderin ilmoittamaan numeroon ja tarkistan, että oikea henkilö on asioimassa kanssani.

postiennakkokaan ei mielestäni kyllä ole varmaa ostamista vaikka siitä mainitaankin varmempana tapana ethän pääse katsomaan laatikon sisältöä ennen maksua voi sisältää vaikka kiviä tai ihan mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tein tutkimustyötä finderissa ja henkilötiedot osoitteineen täsmäävät, mutta puhelinnumeroja on yksi finderissa, toinen huutiksen spostissa ja kolmas, josta minulle läheteltiin tekstareita. Ajattelin, että soitan tuohon finderin ilmoittamaan numeroon ja tarkistan, että oikea henkilö on asioimassa kanssani.

ihan kysyn miksi et ostanut tuota samaa puhelinta kaupasta? itse en uskalla tehd' huuto.net kauppaa suurista summista.

Myyjän avoimissa kohteissa lukee mm. en toimita postiennakolla. Ja toisessa Huudon päättyessä maksu tilille 12h tunnin kuluessa, muuten neg.palaute ja katson kaupan puretuksi. :o Ilmottais nyt sit missä pankissa on tili et on sit satavarmasti samantien rahat tilillä...

On kuulemma toisessa kaupungissa parhaillaan. Mua epäilyttää, onko mitään puhelinta olemassakaan tai onko se varastettu. Peruin kaupat ja saan nyt sitten ensimmäisen negapalautteeni, mutta olenpahan ainakin "turvassa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On kuulemma toisessa kaupungissa parhaillaan. Mua epäilyttää, onko mitään puhelinta olemassakaan tai onko se varastettu. Peruin kaupat ja saan nyt sitten ensimmäisen negapalautteeni, mutta olenpahan ainakin "turvassa".

ihan oikein teit,että peruit.Meinaa on outoa ja epäilyttävää ettei noin suuresta summasta nouto käynyt.Nouto kaikkein rehellisin myynti tapa.Ja kun ei postiennakkokaan käynyt,niin outo myyjä

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
postiennakkokaan ei mielestäni kyllä ole varmaa ostamista vaikka siitä mainitaankin varmempana tapana ethän pääse katsomaan laatikon sisältöä ennen maksua voi sisältää vaikka kiviä tai ihan mitä vaan.

Matkahuollon kautta voi toimittaa tuotteen niin, että paketin saa avata ja tarkistaa ennen kuin maksaa.Myyjän pitää vaan muistaa ilmoittaa matkahuollossa että ostaja saa avata ja tarkistaa ennen kuin maksaa.Eivät pakettia kuitenkaan luovuta ostajalle ennen kuin on maksanut.

Ja tasan on kytkyjä nuo puhelimet :whistle:
Sillä eihän saunalahden tai dna:n puhelimet olekaan sim-lukittuja :whistle:

Ja vielä kysymykseen oma vastaus, en uskaltaisi maksaa jos ei nouto käy.