Uskaltaisitko yrittää saada vauvaa syntymään rvk 38?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle sano lääkäri yhen lapsen kohdalla ku käynnisstykseen päädyttiin rv 37+5 että näillä viikoilla lapsi on jo tarpeeksi valmis kyllä syntymään. Ja käynnistykseen siis ryhdyttiin ku tihhuutti lapsivettä.

Ma nyt viela jankkaan tasta, etta eiko tosiaan sais sita TUTTUA hoitoapua paikalle joka tapauksessa.. Mitas kun ap nyt kokeilet naita kaikkia keinoja ja saa sen vauvan syntymaan, niin sithan sulla on se vauva ja esikoinen siina hoidettavana yksin kun se mies on siella reissussa.. Mitas jos oot huonossa kunnossa? Tai vauva joutuukin jaamaan sairaalaan pidemmaksi aikaa? Kun ei naista koskaan tieda. Tai vaikka menis muuten kivasti, mut sitte kun tuutte kotiin, niin esikoinen onkin tosi mustis tai vaikka kipeena. Se voi oikeesti olla superrankkaa sitte synnytyksen jalkeen! Mieti viela ja koita saada joku mummu kylaan!

[QUOTE="hmm";28455563]Ma nyt viela jankkaan tasta, etta eiko tosiaan sais sita TUTTUA hoitoapua paikalle joka tapauksessa.. Mitas kun ap nyt kokeilet naita kaikkia keinoja ja saa sen vauvan syntymaan, niin sithan sulla on se vauva ja esikoinen siina hoidettavana yksin kun se mies on siella reissussa.. Mitas jos oot huonossa kunnossa? Tai vauva joutuukin jaamaan sairaalaan pidemmaksi aikaa? Kun ei naista koskaan tieda. Tai vaikka menis muuten kivasti, mut sitte kun tuutte kotiin, niin esikoinen onkin tosi mustis tai vaikka kipeena. Se voi oikeesti olla superrankkaa sitte synnytyksen jalkeen! Mieti viela ja koita saada joku mummu kylaan![/QUOTE]

Niin, sitähän ei tässä ole mietittykään juuri yhtään, että kuinka se saadaan onnistumaan.. EIPÄ!!! :) Et tainnut tosiaan lukea koko ketjua? Mun äidillä mahdollisuus saada vapaata pari päivää, mutta vain pari joten ei voi tulla etukäteen. Tietysti jos sattuu syntymään viikonloppuna, pääsee hän heti tulemaan ja olemaan sitten ne pari päivää pidempään kun työ on arkena. Ja luuletko tosiaan ettei näitä nyt ole pyöritelty, mitä jos käy niin tai näin... :) Tosiaan olen synnyttänyt kerran ennenkin ja tiedän mitä se elämä sen jälkeen kipuineen on..
Myös siskoni työvuorot on mulla selvillä ja hänellä on nyt kaksi päivää vapaata tuona aikana joka on se ongelma :)

Ymmärrän kyllä että tää meidän tulanne on ihan uskomattoman huono tältä osin ja vaikea kuvitella että näin huono säkä käy just kenellekään.. :D

Ps. Mitään keinoja ei ole vielä kokeiltu.. uteliaille tiedoksi :D

no huonoja tilanteita on monenlaisia. Ja niihin ratkaisuja..
Meilla mun aiti otti kuukauden palkatonta ja lensi meille monen tuhannen kilsan paahan maahan, jonka kielta ei puhu jne. kun oli todellinen avuntarve.
Jotenkin kauheen vaikee kasittaa, ettei kukaan voi auttaa, jos kerran perhetta on olemassa.
Sitten vaan sita rahapussia kateen ja palkattua hoitoapua, mutta HETI nyt, etta se esikoinen ehtii edes tutustua hoitajaan.

Ei ehka kannata luottaa hyvaan tuuriin tallaisissa asioissa.

Uusimmat

Yhteistyössä