E
Epätietoinen
Vieras
Olen ollut parisuhteessa kaksi vuotta, asumme eri paikkakunnilla, välimatkaa n. 100 km. Olemme käyneet baarissa yhdessä ja erikseen, mies vähän enemmän erikseen. Nyt hän kuitenkin on alkanut käymään yksin, vaikka olen hänen luonaan (ja minun luonani myös), en aina ole halunnut lähteä mukaan. Kerrankin olisin halunnut viettää ns. ""koti-illan"", kun oltiin oltu erossa kaksi viikkoa. Hän halusi kuitenkin lähteä, kun tuli tiettyyn humalan vaiheeseen, eikä minun sanomiset siinä paljon painaneet. Tämän kerran jälkeen hän tuli kotiin aamulla viiden jälkeen ja seuraavalla kerralla aamulla kahdeksan maissa. Oli kuulemma ollut kaverin luona ja nukahtanut sohvalle.
Olin kyllä jo ennen sitä aamulla lähtenyt kotiin ensimmäisellä bussilla, hän sitten soitteli perään, kun oli ilmaantunut tyhjään kotiin ja ihmetteli minne olin mennyt. Sanoin, että en enää jaksa tätä p....kaa ja että se on loppu nyt. Jotenkin hän saa aina asiat kääntymään niin, että vika onkin minussa eikä hänessä ja että selityksiä riittää joka tekemiseen, kuten, että ei hän vieraissa ole ollut jne....
Itse haluaisin vähän tasaisempaa suhdetta ja pysyvyyttä elämään, jota hänen kanssaan en koe saavani.
Siis ollako vai ei? Kertokaa vastaavista kokemuksista ja mihin olette päätyneet.
Siis ollako vai ei?
Olin kyllä jo ennen sitä aamulla lähtenyt kotiin ensimmäisellä bussilla, hän sitten soitteli perään, kun oli ilmaantunut tyhjään kotiin ja ihmetteli minne olin mennyt. Sanoin, että en enää jaksa tätä p....kaa ja että se on loppu nyt. Jotenkin hän saa aina asiat kääntymään niin, että vika onkin minussa eikä hänessä ja että selityksiä riittää joka tekemiseen, kuten, että ei hän vieraissa ole ollut jne....
Itse haluaisin vähän tasaisempaa suhdetta ja pysyvyyttä elämään, jota hänen kanssaan en koe saavani.
Siis ollako vai ei? Kertokaa vastaavista kokemuksista ja mihin olette päätyneet.
Siis ollako vai ei?