Uskoako vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras
Olen ollut parisuhteessa kaksi vuotta, asumme eri paikkakunnilla, välimatkaa n. 100 km. Olemme käyneet baarissa yhdessä ja erikseen, mies vähän enemmän erikseen. Nyt hän kuitenkin on alkanut käymään yksin, vaikka olen hänen luonaan (ja minun luonani myös), en aina ole halunnut lähteä mukaan. Kerrankin olisin halunnut viettää ns. ""koti-illan"", kun oltiin oltu erossa kaksi viikkoa. Hän halusi kuitenkin lähteä, kun tuli tiettyyn humalan vaiheeseen, eikä minun sanomiset siinä paljon painaneet. Tämän kerran jälkeen hän tuli kotiin aamulla viiden jälkeen ja seuraavalla kerralla aamulla kahdeksan maissa. Oli kuulemma ollut kaverin luona ja nukahtanut sohvalle.
Olin kyllä jo ennen sitä aamulla lähtenyt kotiin ensimmäisellä bussilla, hän sitten soitteli perään, kun oli ilmaantunut tyhjään kotiin ja ihmetteli minne olin mennyt. Sanoin, että en enää jaksa tätä p....kaa ja että se on loppu nyt. Jotenkin hän saa aina asiat kääntymään niin, että vika onkin minussa eikä hänessä ja että selityksiä riittää joka tekemiseen, kuten, että ei hän vieraissa ole ollut jne....

Itse haluaisin vähän tasaisempaa suhdetta ja pysyvyyttä elämään, jota hänen kanssaan en koe saavani.

Siis ollako vai ei? Kertokaa vastaavista kokemuksista ja mihin olette päätyneet.

Siis ollako vai ei?

Itsellä oli muutama vuosi sitten just samantyyppinen parisuhde ja eroonhan se päätyi.koska en tuntunut merkitsevän hänelle mitään vaikkei oltu viikkoihin nähty (jep,lähti myös kaljalle kavereiden kanssa) oli lopulta ihan selvää että mies halusi eroon minusta ja käyttäytyi paskamaisesti ettei itsensä tarvinnut lopettaa suhdettamme.Erotessamme sanoin kaiken tämän ja vaikka sydän minulta murtui ei kannata olla huonossa suhteessa,usko pois.Maailmaan mahtuu paljon miehiä ja ellet kunnioita itseäsi eivät hekään kunnioita sinua.
En halua sanoa sinulle että tee näin tai noin.Kyseessä on kuitenkin sinun elämäsi eikä siihen toiset voi vastailla.Kerroin vain oman kokemukseni.

Hyvää jatkoa sinulle!

Jos pystyt riuhtaisemaan itsesi irti, niin älä hakkaa päätäsi seinään tuollaisen kanssa. Itkua siitä vain sinulle tulee. Tyypillistä tuo, että oma moukkamainen käytös vieritetään toisen syyksi. Joillakin miehillä on oikeus tehdä mitä tahansa, koska vaimo on niin kamala.... Itsessä ei ole syytä ikinä. Naisparka saattaa olla jo valmiiksi ihan ykkösluokkaa ja yrittää epätoivoisesti parantaa käytöstään, jotta mies pysyisi kotona. Mutta mikään ei tule riittämään, koska syy on oikeasti miehessä itsessään eikä naisessa. Sinun miehesi ei tullut viereesi yöksi siitä yksinkertaisesta syystä, että hän halusi mieluummin olla muualla. Jos näette vain viikonloppuisin ja hän on siitäkin ajasta osan pois luotasi (kenties toisen naisen luona) niin ei todellakaan lupaa hyvää. Selityksiä riittää aina, mutta kaikkea ei pidä uskoa. Luota omaan vaistoosi. Taidatkin jo tietää mitä tehdä.

Äijä on ihan selvä alkoholisti, koska hänelle on baareissa käyminen ja juominen tärkeämpää, kuin oman tyttöystävän kanssa seurustelu. Mieti haluatko elää loppuelämäsi alkoholistin kanssa?

Susun lailla saman kokenut. Mies lähti jatkuvasti kaljalle ""kavereiden"" kanssa ja palaili milloin palaili. Erohan siitä tuli. Jälkeenpäin minulle selvisi että toinen nainen oli ollut kuvioissa jo meidän aikaan, mies käyttäytyi paskamaisesti jotta minä tekisin eropäätöksen.

Tiedät itsekin mitä tehdä. Tsemppiä syksyyn!

Kyllä, tiedän, että alkoholistin merkit on vahvat ja olen hänelle sen sanonutkin, mutta siitä se vasta riemu nousi! Olen kuitenkin sitä mieltä, että aika tavalla juominen hallitsee hänen elämäänsä ja vaikuttaa myös minun elämääni. En ottais mitään pulttia 1-2 saunakaljasta, mutta ei se siihen koskaan jää, tuntuu, että hänelle juominen pitää olla humalahakuista, eikä baariin voi lähteä selvin päin.

No, jos ei asiat muutu, niin en minä enää tätä kauaa katsele!

Eli aiot edelleenkin jatkaa

samoin ongelmin...

Etkö jo huomaa että mies etsii jo seuraavaa kohdetta sieltä baarista

ja siksi kotiilta kanssasi ei riitä.

Olin vastaavassa tilanteessa 2 vuotta sitten ja voin sanoa että

ongelmia tulee.

Miksi et voi etsiä sitä tavallista duunaria jolla on aikaa sinulle ja halua olla kanssasi.

Pahaa puhetta mutta usko että täällä puhuu kokemuksen rintaääni.

Mies tietenkin ajelee hienolla autolla ja puhuu sinut taas kerran ympäri...

Katseleppa hänen asuntoansa. Jos ei panosta kotiin vaan pelkästään juomiseen ja siihen autoonsa, olet
törmännyt näihin juoppo työläisiin.

Koti on rempallaan mutta viimeisillä rahoilla pidetään yli hienoa autoa ja juodaan loput ylim. rahat. Kotitonttua et koskaan tälläisesta miehestä saa.

Sen minäkin sain huomata, mutta liian myöhään.

Älä katsele yhtään enempää, vaan tee ajoissa stoppi.
Tämän sortin mies ei muutu koskaan. Samaa peliä olen katsellut kohta 20 vuotta. Luvataan toista ja tehdään toista.

Mies on se tavallinen tusinaveikko kännikala. Niitä on Suomen kapakat pullollaan. Jos sellaista etsit kumppaniksesi niin etsintä on tuottanut tulosta. Jos et, niin dumppaa kylmästi tuo luuseri ja etsi sijalle tosimies. Eihän tuosta voi sinulle mitään iloa olla edes sängyssä kun joka viikonloppu on vedettävä perseet olalle.

Miksi tuhlaisit enää yhtään enempää aikaa mieheen joka oikein yrittämällä yrittää loukata sinua ja katselee virnuillen että miten paljon siedät ennekuin pinna katkeaa. Kyllä nainen tarvitsee kovakuntoisen miehen joka hoitaa ne miehelliset hommansa kunnolla eikä inise baariin kaljaa imemään joka viikonloppu kuin keskenkasvuinen pojankloppi.

Itse haluaisin vähän tasaisempaa suhdetta ja pysyvyyttä elämään, jota hänen kanssaan en koe saavani""

NO tiedät ainakin mitä ITSE HALUAT!
so?
pellolle tommonen juoppo ja äkkiä,valehtelee sulle kaiken päälle! pidemmän päälle ei tosta suhteesta mitään tule kun ette ollut nähnyt toisianne kaksi viikkoa ja mies istuu mielummin ulkona vieraitten keskellä kapakassa ryyppäämässä kun kotona oman kullan kanssa?????????????? hellou hei,herätyyyyyyyyys!

kylläpä kuullostaa pelottavan tutulta tuo juttu omia kokemuksiani ajatellen... Mut tosin jätettiin tässä suhteessa, näimme loma-aikana kolmen viikon sisällä kerran... Mies halusi sitten nähdä kuitenkin mua, mutta samaan aikaan hän halusi kavereiden kanssa baariin. Eli minä olisin halunnut viettää hänen kanssaan aikaa ja hän sekä minun että kaverien - sen hän kyllä teki selväksi kun kinusi mua lähtemään aina mukaan, ei siis yksin ollut kovin usein menossakaan vaan alunperin halusi mut mukaan tavallisesti. VAikka kyllä sitten kävi myös yksin kaverien kanssa, mikä on ihan ok. Ei aina tarvitse olla yhdessä.

Ehdin kyllä mukaankin lähteä muutamia kertoja ja ihan mielellänikin, näin miehen kavereita sekä tutustuin heidän tyttöystäviinsä eli ihan jees, sain uusia kavereita minäkin. Vaan ei mies ollut innostunut juurikaan koti-iltoja viikonloppuisin viettämään kanssani vaikka menimme hänen mielikseen kyllä baariin molemmat-

sitten kun mainitsin, ettei joka viikonloppu ole kiva käydä baarissa vaan joskus olisi kiva jäädä kotiinkin vaikka tykkäänkin käydä ulkona. Hän sanoi, että ei hänestäkään ole kiva käydä joka pe ja la. Meni viikko ja hän jätti minut; ""en voi olla oma itseni"", ""löydät paremman kuin hän"" jne - kliseetä... Aluksi otti koville, muuten viihdyttiin yhdessä tosi hyvin - sitten nyt on alkanut lähinnä ottaa päähänkin!

Toisaalta jees että meni poikki, toisaalta ikävöin häntä kaiken muun yhdessä elämämme takia...

Ei tuo oikein parisuhteelta kuulosta. Olet kynnysmaton asemassa. Jätä mies, sinulle on varmasti paljon parempia tarjolla! Ja muka nukahti kaverin sohvalle...kukkua kans!
Vähän aikaa se kirpaisee, mutta sitten saata taas hymyillä oikeasti. Turha tuhlata kallista aikaa tuollaiseen junttiin!