uskomattoman tehokas aine liikahikoiluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on nolo ongelma, joka korostuu erityisesti kesäaikaan. Hikoilen niin, että paidat on kainaloista märät ja se hävettää mua. En haise hielle, koska käytän toki deororanttia, mutta paidat kastuu kuitenkin. Tähän kyllästyneenä menin ostamaan apteekista Absolut Torr nimistä ainetta. Sitä laitetaan kerran viikossa ja muuta ei pakkauksen mukaan tarvitse. Laitoin pe iltana suihkun jälkeen ja sen jälkeen en ole kertaakaan tarvinnut dödöä. Paidat on pysyneet kuivana jopa lenkillä, eikä hiki ole kertaakaan haissut, vaikka dödöä en ole tosiaan laittanut yhtään perjantain jälkeen. Jippii, vihdoinkin joku pelastus mun tosi noloon ongelmaan. Tähän asti olen melkein saanut raahata varavaatteita kyläreissuille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis eikö sitä dödöä tarvi laittaa uudestaan, kun käy taas suihkussa?

Nimim. hikikainalo myös

No sen pakkauksen mukaan ei tarvii laittaa kuin kerran viikossa. Mulla on nyt eka viikko menossa ja koska olen kotona, voin huolletta kokeilla toimiiko se oikeasti koko viikon. Toistaiseksi en ole perjantain jälkeen tarvinnut mitään muuta kuin suihkua.

Eipä toimi täällä ei.. triple dryt kokeiltu huonoin tuloksin. Absolut torr aiheutti sietämättömän kutinan ja punoituksen (kyllä, kuivasin hyvin ja olen kokeillut useita kertoja. Iho ihan paukamilla ja tosiaan KIPEÄ) Samoin olen kokeillut muutkin apteekista löytyvät, mineraalikivet, sebamedit hicorollit ym ym ym eikä apua.Ja mun hiki haisee. :(
Nauttikaa te jotka oikeat aineet löydätte!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä toimi täällä ei.. triple dryt kokeiltu huonoin tuloksin. Absolut torr aiheutti sietämättömän kutinan ja punoituksen (kyllä, kuivasin hyvin ja olen kokeillut useita kertoja. Iho ihan paukamilla ja tosiaan KIPEÄ) Samoin olen kokeillut muutkin apteekista löytyvät, mineraalikivet, sebamedit hicorollit ym ym ym eikä apua.Ja mun hiki haisee. :(
Nauttikaa te jotka oikeat aineet löydätte!

Lääkäri voi antaa botuliiniruiskeita jos tilanne on tosi paha

Alkuperäinen kirjoittaja paljonko maksaa:
minkä hintainen se dödö oikein on..

Maksoi joku 14 eur suunnilleen eli ei kovin kallis, jos kerran viikossa tosiaan riittää. Ihan normaalisti peseydytään ja saippuaa tietysti käytetään, kuten normaalisti

Yhteistyössä