Uskosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orkidea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Orkidea

Vieras
Kirjoitin tänne muutama päivä sitten tahtovani tulla uskoon. Olin tuolloin hyvin ahdistunut.
( olen tässä nyt vain hetken kun menen lapsen kanssa kohta leikkimään, en muista mitä nimimerkkiä tuolloin käytin.)
Sain täältä kannustusta ja haluaisin kiittää niitä ihmisiä. Minulla on ollut todella rauhallinen olo sen jälkeen, minä olen jotenkin enemmän läsnä.
Teidän kannustamana, olen ottanut selvää mihin omalla paikkakunnallani menen tutkimaan näitä asioita, aion myös mennä, minä en enää pelkää :)

Kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kiva kuulla että olosi on rauhallinen. En tosin itse siinä auttanut, vaan enemmänkin varmaan häiritsin :ashamed: mutta kiitos sinulle: siitä tuli mielenkiintoinen keskustelu.

Älä ole pahoillasi, mielenkiintoinen keskustelu tosiaan :D et sinä siellä pahasti häiriköinyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ._.:
Itselläni on sama olo, tahtoisin tulla uskoon.
Saisiko linkkiä ko. ketjuun?
Kiitos

Siitä tuli aikamoinen ketju :D Jos sulla on jotain kysyttävää niin mä voin auttaa sua :)
Huh, aikas pitkä ketju näköjään!
Kiitos, mut en oikee tiedä mitä kysyisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ._.:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ._.:
Itselläni on sama olo, tahtoisin tulla uskoon.
Saisiko linkkiä ko. ketjuun?
Kiitos

Siitä tuli aikamoinen ketju :D Jos sulla on jotain kysyttävää niin mä voin auttaa sua :)
Huh, aikas pitkä ketju näköjään!
Kiitos, mut en oikee tiedä mitä kysyisin..

Ok, laita tuon yksityisviestin kautta jos haluat :)
Ihan mitä vaan tulee mieleen.
 

Yhteistyössä