Uskotko enneuniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja uni:
vieläkö löytyisi kokemusta tuosta onko joku nähnyt itseensä kohdistuvia enneunia?

Minä olen nähnyt sekä itseeni että toisiin kohdistuvia enneunia, mutten halua tarkemmin kertoa niistä täällä.

Juu en utele millaisia unia, vaan onko yleensä itseensä kohdistuvia enneunia nähty.
Itse en ennen ole, mutta nyt oli niin vahva uni ja oli vain itseeni kohdistuva etten tiedä kuinka suhtautua...
Voisitko kertoa kuinka yleensä erotat enneunen ja tavallisen unen?
Itselläni nämä enneunet niin voimakkaita ja selkeitä ja muistan ne aamuisin ihan kuin olisin "elänyt" tämän oikeasti eikä vain unta olisi ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
vieläkö löytyisi kokemusta tuosta onko joku nähnyt itseensä kohdistuvia enneunia?

Minä olen nähnyt sekä itseeni että toisiin kohdistuvia enneunia, mutten halua tarkemmin kertoa niistä täällä.

Juu en utele millaisia unia, vaan onko yleensä itseensä kohdistuvia enneunia nähty.
Itse en ennen ole, mutta nyt oli niin vahva uni ja oli vain itseeni kohdistuva etten tiedä kuinka suhtautua...
Voisitko kertoa kuinka yleensä erotat enneunen ja tavallisen unen?
Itselläni nämä enneunet niin voimakkaita ja selkeitä ja muistan ne aamuisin ihan kuin olisin "elänyt" tämän oikeasti eikä vain unta olisi ollut...

Niinkuin tuolla aiemmin tässä ketjussa sanoin, niin erotan enneunen siitä, että se on selkeämpi/voimakkaampi kuin tavallinen uni ja toistuu monena yönä.

Yhteistyössä