Mua vaivasi yölliset koputukset murrosiästä viime vuoteen asti... Silloin tällöin havahduin aamuyöstä koputukseen, joka oli tosi äänekäs KOP KOP KOP. Ja tuosta on seurannut se, että joku tuttu kuolee lähiaikoina. näin on käynyt useita kertoja...
Olin sitten viime keväänä ystäväni luona yötä ja talo jossa hän asuu, on iso, vanha ja siellä oli ahdistava olo. Mua ahdisti, enkä tiennyt että mikä ahdistaa... Ystäväni sitten myöhemmin illalla kertoi, että joku "näkijä" oli vieraillut tuolla ja sanonut, että joku mummo(=henki) asuu siellä ja se seisoskelee milloin missäkin... Ystäväni ei tuota ole nähnyt. Minua ahdisti nukkua, vaikka mitä ajattelin, oli ahdistava ja painostava olo. Yhtäkkiä havahduin kovaan koputukseen, mikä kuului yläkerrasta ja koira havahtui samaan! Mun ystävä ei kuullut mitään, kun kysyin että kuulitko...
Viikko tuon jälkeen, mun ystävä soitti ja sanoi että oli herännyt kovaan koputukseen. siitä viikko eteenpäin niin heidän lähisukulainen kuoli...
Mutta mulle tuli olo että jätin jotain taloon ja ilmeisesti nuo koputukset jäi sinne, tuon jälkeen en ole kuullut mitään ja on ollut itsellä vapautunut ja "levollinen" mielentila tuon asian suhteen...
Mä olen syntymästä lähtien kokenut kaikenlaista yliluonnollista ja olen tottunut sen kanssa elämään. On kyllä vilkas mielikuvituskin, mutten enää jaksa alkaa kuvittelemaan mitään, kun tiedän mistä ne yliluonnolliset tapahtumat tulee.. Oon kuullut rappusten narinaa, ihan kuin joku sahaisi kahta porrasta edestakaisin ja aiheuttaisi narinan, tuohon heräsin myös unesta, aukaisin silmät, käänsin kylkeä ja narina silti jatkui vähän aikaa. Että olenko ollut unessa kumminkin, vaikka silmät auki ja miettinyt tarkkaan mistä tuo ääni aiheutuu?
Nuorempana, mun lapsuudenkodissa tapahtui kaikkea tuollaista...