Uskotteko että synnytyksen voi käynnistää vippaskonsteilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap rv 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap rv 39

Vieras
Tarkoitan siis sauna - seksi - siivous - konstia ynnä muita. Uskotteko että synnytyksen voi oikeasti käynnistää noilla, vai onko vaan sattumaa (jos sitä nyt edes on olemassa!) että joillakin vauva lähtee syntymään noiden jälkeen?
Mielipiteitä!

en usko että voi käynnistää,mut vauhdittaa kyllä jos synnytys on jo käynnissä.. kaikkea kokeiltiin kun esikoista ootettiin ja yli meni 12pvää,alkoi sit supistukset ihan itellään kun lepäsin.. nyt toista odotellaan rv 39 ja en jaksa uskoa et tulee aiemmin tämäkään vaikka pomppisin päälläni :)

Minä siivosin ja lenkkeilin ja pesin saunaa ja shoppailin ja vaihdoin verhoja ja vaihdoin mattoja ja taas lenkkeilin mutta ei. Ei lähteny syntymään. Ja sitten ajattelin että sillä se lähtee millä on tullukki ja kas, seksin seurauksena alkoi jossain tuntumaan ja puolentoista vrk:n jälkeen vauva oli maailmassa :)

[QUOTE="SSS";25715097]Minä siivosin ja lenkkeilin ja pesin saunaa ja shoppailin ja vaihdoin verhoja ja vaihdoin mattoja ja taas lenkkeilin mutta ei. Ei lähteny syntymään. Ja sitten ajattelin että sillä se lähtee millä on tullukki ja kas, seksin seurauksena alkoi jossain tuntumaan ja puolentoista vrk:n jälkeen vauva oli maailmassa :)[/QUOTE]

Ja pitää tähän vielä lisätä että heti ku alko supistelemaan hyökkäsin saunaan. Ei se kipuhin auttanu mutta supistusten väli tiheni :)

En usko. Muuten vauvoja syntyisi milloin sattuu, kyllä mä ainakin saunoin, siivosin ja sekstailin mielin määrin raskausaikana ilman pelkoa, että vauva putkahtaa maailmaan vaikka viikolla 38. Tosin, olin mä sekstaillutkin alle 12h ennen ekoja suppareita, mutta joskushan niiden oli alettava, en laita niitä paneskelun piikkiin.

Yhteistyössä