Uskotteko lapsenne käyttäytyvän muualla samalla tavalla kuin kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nyt törmännyt ilmiöön jossa vanhemmat pitävät lastaan rauhallisena/ herkkänä/ hiljaisena ja hän on kaikkea muuta kuin tuo vieraassa paikassa ja kun vanhemmat eivät ole näkemässä..
Jo koomisinta on ehkä se että otavat lapsen pois hoidosta sen sijaan että opettaisivat häntä käyttäytymään kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen nyt törmännyt ilmiöön jossa vanhemmat pitävät lastaan rauhallisena/ herkkänä/ hiljaisena ja hän on kaikkea muuta kuin tuo vieraassa paikassa ja kun vanhemmat eivät ole näkemässä..
Jo koomisinta on ehkä se että otavat lapsen pois hoidosta sen sijaan että opettaisivat häntä käyttäytymään kunnolla.
Jos lapsi ei käyttäydy päivähoidossa kunnolla se on vain ja ainoastaan päivähoidon ongelma. Ei vanhempien.

Meidän lapset ovat vieraskoreita :D käyttäytyvät siis kotona eri lailla, mitä vaikka päiväkodissa, kavereiden luona tai mummoloissa.. Pitäisi varmaan opettaa lapset käyttäytymään paremmin myös kotona ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Meidän lapset ovat vieraskoreita :D käyttäytyvät siis kotona eri lailla, mitä vaikka päiväkodissa, kavereiden luona tai mummoloissa.. Pitäisi varmaan opettaa lapset käyttäytymään paremmin myös kotona ;)

Näin meilläki :D

Meidänkin lapset ovat vieraskoreita. Kotona ovat varsinaisia vilperttejä, mutta kylässä ujostelevat. Kerhon täti on kertonut, että esikoinen on varsin herkkä tyttö ja itkee helposti. Kotona häntä ei tunnu hetkauttavan mikään.

Veikkaisin, että nämä päiväkotihäiriköt ovat kotonakin raisuja, mutteivät vanhemmat vain näe tai myönnä sitä, vaan selittelevät, että sellainenhan lapsen kuuluu ollakin.

Meillä kans tullut palautetta, että on teillä kiltit ja ihanat lapset, tottelevat heti.... jaa, kenenhän lapsista ne puhuu, me ainakin omistetaan kolme apinanpoikasta!!
Mut joo, parempi noin päin, ei haittaa jos kotona mellastavat.. :)

Mä tiedän, että ne käyttäytyy hyvin ihmistenilmoilla, vaikka on kotona täysia apinoita. Koulussakin meni 3. luokalle asti, että opettaja saattoi lopettaa valittamisen pojan liiasta rauhallisuudesta -nyt se sit valittaakin siitä, että poika käyttäytyy kuin kotonaan, kun ei ole enää vieraskore, vaan on kotiutunu kouluun :laugh:

Yhteistyössä