Uskotteko telepatiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs tää kone takkuilee?? Olin kirjoittamassa tähän näin:

Te jotka uskotte telepatiaan niin voisitteko kertoa oletteko kokeneet jotain tuollaista?

Tuli teksti: viestissäs oli jotain se meni slämmeriin (tai jotain... en kerenny lukee mitä kentässä luki ja sitten kenttä hävis) mikä juttu tää oli?

Niin tästä tietääkö joku miksi tuonne tietokoneruudun yläreunaan tuli muutamaks sekunniksi tuollainen teksti, siinä luki jotain tuohon tyyliin: viestissäsi oli jotain se meni slämmeriin (en kerenny lukee kunnolla sitä tekstiä,en oo varma lukiko siinä slämmeriin ja mitä siinä tarkalleen luki, kun tuli jä hävis niin nopeesti) ei tässä kuitenkaan mitään pahaa ool ollut miksi olis pitänyt poistaa testi. Ilmeisesti oma koneeni vaan takkauilee tai tää yhteys. Tietääkö kukaan?

Niin tästä tietääkö joku miksi tuonne tietokoneruudun yläreunaan tuli muutamaks sekunniksi tuollainen teksti, siinä luki jotain tuohon tyyliin: viestissäsi oli jotain se meni slämmeriin (en kerenny lukee kunnolla sitä tekstiä,en oo varma lukiko siinä slämmeriin ja mitä siinä tarkalleen luki, kun tuli jä hävis niin nopeesti) ei tässä kuitenkaan mitään pahaa ool ollut miksi olis pitänyt poistaa testi. Ilmeisesti oma koneeni vaan takkauilee tai tää yhteys. Tietääkö kukaan?

menee josku veistei vaikka ei olisikaan mitään "pahaa" kirjotellutkaan. Kohta sielt tulee sitten se sun viestisi, kunhan tsekkailtu:)

onko spämmi niinkuin roskaposti ja kuka sitä valvoo? Minä en ainakaan mitään pahaa kirjoittanut. En ole loukannut ketään enkä kirjoittanut muutenkaan mitään mikä pitäisi poistaa.

Mutta aikuisten ihmisten välillä se toimii äärimmäisen harvoin kunnolla, johtuen siitä että a) ihmiset eivät osaa virittäytyä sille aaltopituudelle, kummankin pitäisi osata.
b) Jos vastaanottaja ei osaa, sen lähettäjä- osapuolen pitää olla tavallaan kokoajan sekä lähettävä, että myös vastaanottava osapuoli, huolehtia että viesti menee perille . Silloin viesti pitää läjäyttää todella voimalla, ja pitää myös "pitää pystyssä" tätä vastaanottavaa osapuolta
c) Jos vastaanottaja ei osaa, se ei yleensä opikaan
d) Jos vastaanottaja ei osaa, se ei yleensä ole kiinnostunut oppimaankaan

Onhan tuo vähän sellainen aihe, että kukaan ei välttämättä ainakaan omalla nimellään halua lähtee kommentoimaan, koska onhan telepatia kuitenkin mikäli sitä oikeasti on aika erikoista ja jopa yliluonnollista. Mutta kaipa se sallittua täällä on jutella myös ns. "harmaanakin" kunhan teksti on asiallista eikä loukkaa ketään. Minulle jäin kysymysmerkiksi, onko telepatiaa vai ei. Kaikkia luonnonilmiöitähän ei ihminenkään voi tietää, ehkä on, ehkä ei, how knows? Kiitos kuitenkin viesteistänne!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;23805321:
Mutta aikuisten ihmisten välillä se toimii äärimmäisen harvoin kunnolla, johtuen siitä että a) ihmiset eivät osaa virittäytyä sille aaltopituudelle, kummankin pitäisi osata.
b) Jos vastaanottaja ei osaa, sen lähettäjä- osapuolen pitää olla tavallaan kokoajan sekä lähettävä, että myös vastaanottava osapuoli, huolehtia että viesti menee perille . Silloin viesti pitää läjäyttää todella voimalla, ja pitää myös "pitää pystyssä" tätä vastaanottavaa osapuolta
c) Jos vastaanottaja ei osaa, se ei yleensä opikaan
d) Jos vastaanottaja ei osaa, se ei yleensä ole kiinnostunut oppimaankaan

Haluaisin vielä kysyä, että mistä tiedät tuon?

[QUOTE="nora";23805397]uskon,että identtisillä kaksosilla on jonkinlainen telepaattinen yhteys :)[/QUOTE]

Hyvin mahdollista :)

Nyt minun on lähdettävä nukkumaan. Aamulla taas aikanen herätys. Kiitos viesteistänne. Hyvää Yötä kaikille! :)

[QUOTE="hah";23805356]Mä en myöskään usko antibiootteihin, koska ne ei toimi kuten on luvattu.
Ihan skepsis-juttuja.[/QUOTE]
Mun kokemuksen mukaan antibiootit toimii just niin kuin on luvattu ja niiden toiminta periaate pystytään selittään ja se miksi ne eivät joskus toimi pystytään myös selittämään+em asiat voidaan kontrolloiduilla tieteellisesti pätevillä kokeilla todentamaan.

Uskon, mutta en aktiiviseen ajatustensiirtoon vaan pelkkään "tietämiseen" tai aavistamiseen. Kokemukseni: 1) äidit laittavat huomattavasti satunnaistodennäköisyyttä useammin illalla samaa ruokaa mitä lapset ovat päivällä syöneet koulussa. 2) Lapsena minulle sattui pimeäpiiloa leikkiessä tapaus, jossa yhtäkkiä vain "tiesin" missä piilossa leikkikaverini oli - parin korttelin päässä paikassa jossa emme olleet käyneet ja josta emme olleet puhuneet. 3) Olen useita kertoja soittanut miehelleni ja ihmetellyt kun ei puhelin ala hälyttää. Kohta sieltä kuuluu : "Haloo? Haloo?" kun hän soittaa minulle, mutta puhelin ei ehtinyt hälyttää. Noin tarkka ajoitus tulee vain läheisten henkilöiden kesken. Puhelinmyyjät soittavat minulle nykyisin useammin kuin mies, mutta en KOSKAAN ole sattunut ottamaan edes puhelinta käteen myyjän puhelun tullessa. 4) viidestä lapsesta neljän sukupuolen olen tavalla tai toisella aavistanut. Viidennestä ei ollut tuntumaa. Erityisesti toisen lapsen sukupuolen aavistamiseen liittyi vahva kokemus "tietämisestä" - synnytyssaliin mennessä katsoin valmiiksi laitettua vauvan sänkyä ja mieleen leimahti: "Tuohon se vauva kohta pannaan - ja se on tyttö!"
Ajattelen että näitä ns. paranormaaleja juttuja on varmaan olemassa, mutta niitä ei toistaiseksi voida tutkia. Ja niin kauan kuin ne ovat ihmisjärjen ulottumattomissa, niitä ei tule käyttää aktiivisesti. Paljon aiheeseen liittyy myös suoranaista huijausta ja tyhjää uskoa.

Minulla myös kokemusta telepatiasta. Itselläni se tuntuu vähän samalta kuin radiolähetys, jonka päälle tulee hetkeksi toinen kanava. Eli ajattelen omiani, kun eräs ihminen tulee mieleeni enkä saa häntä hetkeen pois mielestäni, vaikka oikeastaan halusin jatkaa ajattelemistani, siis sitä mitä olin tekemässä. Usein tiedän, että kyseisen ihmisen kanssa onkin asiat kesken, mutta ei vain sillä hetkellä ehdi ottaa yhteyttä. Silloin mietin, että hänkin luultavasti ajatteli minua ja jotain mikä liittyy meihin.
Sitten on ihastuksen kanssa olevaa telepatiaa, joka tuntuu hieman erilaiselta. Esim. saattaa tulla yks kaks vain sellainen lämmin levollinen tunne: "kaikki järjestyy" ja kohta rakkaani soittaa, tekstaa tms. Kerran hän otti (tai yhteys oli) niin voimakkasti yhteyttä suhteemme alkuajoilla, että mun oli pakko sanoa hänelle mielessäni sanallisesti: "No hei Xxxxx(nimi)!" Koska hän selkeästi tervehti minua siinä kohdassa.
Sitten on vielä äidin ja jopa joidenkin työkavereiden kanssa tapahtuvaa telepatiaa. Ne ovat minulla ehkä sitä perinteisintä telepatiaa, eli ajatellaan samoja asioita samalla hetkellä ja soitellaan just kun on ajateltu toista jne.

Niin ja kun tervehdin ihastustani telepaattisen yhteyden hetkellä, niin hän soitti minulle 1,5 tunnin kuluttua ja sitä ennen olimme olleet yhteydessä puhelimitse 2kk aikaisemmin ja tekstiviestillä reilua kuukautta aikaisemmin. Eikä muuta yhteydenpitoa siinä välissä (mutta paljon ajattelua! Ainakin itselläni). Eli siksi tajusin myöhemmin, että se oli telepaattinen hetki.
Yhteytemme on ollut hyvin verkkainen ja harva, siksi noin pitkiä välejä. Suhdetta on todellakin täytynyt kypsytellä hänen rikkinäisyydestään johtuen. Mutta puhumme sanoitta, se on ihan hullua. Ja hienoa.

Yhteistyössä