Uskovainen ystäväni sanoi näin:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Äänestän Haavistoa, koska Niinistö on antikristus. Kertoohan sen luku 6. Jos Niinistöstä tulee presidentti, meidän loppu on lähellä. Mut ei tarvii pelätä, Jeesus pelastaa."

Tietääkö joku mitä toi tarkoittaa?
 
Se tarkoittaa sitä että ystäväsi on hörhö. Oli usko mikä tahansa, kuka tahansa joka luulee *kenenkään* Suomen ehdokkaista edustavan jotain hemmetin pimeyden voimia ja edesauttavan maailmanloppua, on vainoharhainen hörhö.
 

Yhteistyössä