Alkuperäinen kirjoittaja vihaan uskovaisia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Alkuperäinen kirjoittaja vihaan uskovaisia:
Olen ajatellut koko elämäni vain vanhempiani. Eivät ole paljoa tekemisissä lastenlastensa kanssa. Suren sitä, että miksi juuri minun piti syntyä tällaiseen perheeseen. Olisin halunnut viettää ihan tavallista mökki-juhannusta koko lapsuuden ja nuoruuden. Ihan niinkuin muutkin suomalaiset. Mä olen katkera, TIEDÄN!!Mulla on myös kolme veljeä, jotka samaa mieltä vanhemmistamme.
Olisiko esim. juhannus jolloin vanhemmat vetävät kaatokännit ja huutavat ja tappelevet, parempi juhannus, koska se olisi niiiin paljon normaalimpi kuin tuommoinen hihhulointi? onko vähän hölmöä unelmoida jostain toisesta perheestä siksi, ettei saanut olla lapsena mökillä juhannuksena?? siis, aika monella ei sitä mökkiäkään ole...
En missään tapauksessa ole halunnut mitään kaatokänni-juhannuksia vaan ihan tavallisen keskikesän juhlan kaikkien läheisteni kanssa. kait mä sitte olen niin perhe-keskeinen ihminen, että haluaisin tällasta.
Ymmärrän kyllä, että haluaisit perhejuhannuksen. Ei siinä mitään, mutta koitan vain sanoa, että kun perhettään ei voi valita ja sinulla tuntuu kuitenkin olevan takana kohtalaisen hyvä lapsuus turvallisessa ympäristössä (josta kuitenkin olet silti katkera), niin pitäisi vaan hyväksyä vanhemmat sellaisena kuin he ovat. Sinulla on kuitenkin rakastavat vanhemmat ja isovanhemmat ja se on jo tosi paljon. Aina ei voi päästä siihen täydelliseen haavekuvaan, joskus pitää vaan ottaa asiat sellaisena kuin ne ovat. Tehkää oma perhejuhannus.