Utuisesti näkevä paikalla, kysykää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kans. :) Millaisia muutoksia työssä vai tuleeko? Ja yleisesti muuten, mitä saat.

Kiitos.

Sinun kohdallasi on perus utu poissa ja kuva on harvinaisen kirkas. Työelämäsi kohdalla näkyy myllerryksiä, mutta ei oikestaan suoraan sinun kohdalla. Joten suuriakin muutoksia voi olla tulossa, riippuen siitä osuuko myrksky suoraan kohdallesi. Paljon jää itsesi varaan ja jos muutoksia tahdot, ne lähtevät sinusta itsestäsi.
Mielenenergitasosi tosin on tällä hetkellä matala, joten ei ehkä kannata aktiivisesti lähteä muutoksia hakemaan vaan hakea niitä vasta sitten kun tunnet fyysisen olosi voimakkaaksi sekä mielesi tilan vahvana.

Muutoin näyt olevan perus mukava ja leppoinen, että turhaan itsestäsi mitään huolta kannat. Pystyt kyllä siihen mihin haluatkin :)

kannattais juoda pelkkää vettä ettei näe utuisesti.
Selvannakija-3l.JPG

Liekkö auttais...ikinä ole selvästi nähny, aina vain utuisasti.

Tuossa on varmastikin kyse sellaisesta apujuomasta, että jos olet baarissa, eikä ole kyytiä kotiin, niin tuota selvännäkijää kun ottaa aimo annoksen niin näkee baarisakista sen selvän tyypin, jolta voi sitten koittaa pummata kyydin kotiin!

Kerro, mitä näkyy tämän insinöörin tulevaisuudessa.

Kuva on todella utuinen, paitsi sen osalta, että tulevaisuutesi näyttää liittyvän jonkinlainen epälogiikka. Tämä mainittu epälogiikka näyttää vaikuttavan useissa elämäsi osa-alueissa, vahvimmin se näyttäisi vaikuttavan työelämässä. Muista kuitenkin, että parisuhteet, tunne-elämä ja energiakentät pitää pitää sivussa logiikasta ja käytä niissä enemmänkin tunteia sekä Mielenenergiaa, joka on sinulla huipputasoa.

Tulevaisuutesi on kuitekin loistava ja töitä riittää. Se vain vaatii sinulta petraamista elinikäisen avaintaitojen kohdalla sekä uskallusta tarttua rohkeasti haasteisiin.

Miten minä ja perheeni?

Nyt näyttäisi siltä, että on syytä painaa jarrua...ottaa etenkin itsellesi omaa aikaa sekä viettää mutama kiiretön päivä perheen parissa. Mistään kovinkaan vakavasta ole kyse. Raha-asiat jatkuvat oikeastaan samanlailla, vuoden parin päästä kuvetta pitäsi jäädä nykyistä enemmän, jolloin on myös helpompi panostaa perheeseen. Muista olla jossain määrin myös itsekäs, niin jaksat paremmin :)

Vuoristorataa siis mennään asiossa, mutta myös vauhdin kohdilla!

mitäs mä teen juhannuksena?

sorry kaikille. Teen nyt poikkeuksen ja vastaan viimeisimpään kun kyssäri on niin ajakohtainen. kyllä ihmisen on hyvä tietää mitä tekee juhannuksena kun se on jo muutaman päivän päästä. Ehditpähän sitten suunnitellakin :)

Eli raha-asiait jatkuvat ennallaan, niihin ei muutoksia ehdi tulla. Mielen-energia taso jussin aikaan normaalia alempana, ikäänkuin pientä alavirettä olisi. Utuisasti näen, että se liittyy jonkinlaiseen suorottamiseen, Kyse voi olla työstä tai lastenhoidosta.

Näen kuitekin ilman utua, että olet valloittava persoona ja seuraasi on moni vailla. Mutta niinkun kerroin, sinulla voi olla muuta "suoritushommia"

Olen ilosta soikeana jos vastaat.(y)

Rakastan miestä joka ei ole tällä hetkellä lähellä, fyysisesti. Asun eri paikkakunnalla.
Tuleeko meidän jutusta jotain pysyvää?Romantiikkaa ja kiimaa riittää, vaikka emme ole tunteneet kauan. Tilanne on se, että emme näe toisiamme pitkään aikaan, mutta olemme päivittäin yhteydessä.

Pitäisikö mun pysyä tässä asetelmassa vai ottaa riski ja antaa palaa?

Tulenko onnelliseksi hänen kanssaan vai onkohan hän sittenkin epäluotettava?

Miltä näyttää työrintamalla? Näkyykö vakavaraisuutta?

Kiitos paljon jo etukäteen.:)

Yhteistyössä