uudelleen synnyttäjä ja sikiön liikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmamma78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

syysmamma78

Jäsen
09.10.2006
476
0
16
pitääskö täs jo alkaa huolestua kun en tunne vielä liikkeitä tästä kakkosesta ollenkaan,esikon liikkeet tunsin viikolla 21,nyt tässä raskaudessa on viikkoja19+2 enkä tunne vielä juurikaan mitään,en edes pieniä ilmakuplan tapaisia juttuja.Vatsanpeitteitä löytyy ihan kivasti koska BMI on 27.Kertokaa miten teillä uudelleen synnyttäjillä olette tunteneet liikkeet.

älä olleskaan huolestu! :) mä tunnen vasta NYT tän toisen liikkeet todella selkeästi ja olen 28+. :) oon kyllä tuntenut jo tuossa sun vaiheessakin jo, mutta aivan pieniä vain, kai ihan samanlailla kuin sulla.. :) älä edes mieti huolestuvasi!

Alkuperäinen kirjoittaja hip:
älä olleskaan huolestu! :) mä tunnen vasta NYT tän toisen liikkeet todella selkeästi ja olen 28+. :) oon kyllä tuntenut jo tuossa sun vaiheessakin jo, mutta aivan pieniä vain, kai ihan samanlailla kuin sulla.. :) älä edes mieti huolestuvasi!

Kiitos,oot ihana. Yritän olla ajattelematta asiaa muttä silti kaivertaa koko ajan takaraivossa.Kyllä mä luulen että parinviikon päästä alan tuntemaan jo jotain.

tunsin ekasta 16+, istukka oli takana. Nyt meni paljon kauemmin ja liikkeet oli pitkään tosi hentoja, istukka edessä. En olis vielä huolissani jos kohtu kasvaa normisti.

Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
pitääskö täs jo alkaa huolestua kun en tunne vielä liikkeitä tästä kakkosesta ollenkaan,esikon liikkeet tunsin viikolla 21,nyt tässä raskaudessa on viikkoja19+2 enkä tunne vielä juurikaan mitään,en edes pieniä ilmakuplan tapaisia juttuja.Vatsanpeitteitä löytyy ihan kivasti koska BMI on 27.Kertokaa miten teillä uudelleen synnyttäjillä olette tunteneet liikkeet.

Toisessa raskaudessa tunsin ekat liikkeet rv13, ekassa rv18.

Yhteistyössä