M
mitä tehdä
Vieras
Muutama kuukausi tunnettu, ja muuten hän on kaikin puolin ok, mutta suuttuessaan hän huutaa ja paiskoo tavaroita. Ja suuttuu siis pikkuasioista. Tai ainakin ihan kohtuuttoman paljon. Esim eka kerta kun hän suuttui, oltiin tunnettu pari kuukautta, ja mä jouduin perumaan seuraavan tapaamisen. Hän oli pyytänyt mua yhteen näyttelyyn. en ollut innostunut siitä lajista ja hän tiesi sen, mutta lupasin lähteä kun hän kuulemma halusi minut seuraksi. Mutta mulle tuli pakollinen este. En tietenkään muuten olisi perunut lupaustani. Kun kerroin pahoitellen, ihan ajoissa jotta voi pyytää jonkun muun, että en pääsekään hän tuli vihaisen näköiseksi ja lähti huoneesta, ja tuli kohta takaisin ja väitti että masennan häntä ja sitten alkoi huutaa ja haukkua mua ja paiskoi astiat tiskialtaaseen. Siis ihan paiskoi ja ne meni rikki paitsi muoviset. Mun lapset pelästyi ja me lähdettiin kotiin. Sitten seuraavana päivänä hän laittoi viestiä muusta asiasta niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Kun taas tavattiin sanoin että en halunnut pahoittaa hänen mieltä, mutta hän alkoi vaan puhua jostain muusta asiasta. Ajattelin sitten että tuo oli vain jokin huono hetki ja meni ohi, mutta vastaavaa on tullut nyt lisää ja yhä useammin. Nyt viimeksi eilen. Kun en halunnut lähteä hänen ja lastensa kanssa yhteen pääsiäistapahtumaan tänään vaan halusin olla oman perheen kanssa kotona ja käydä retkellä niin kuin oltiin suunniteltu. Mä en muka ikinä lähde minnekään hänen kanssa. Ei ole totta...