Uus puhelin mp3-soittimella vai mp3-soitin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Tuli miehen kanssa puheeks et haluaisin mp3-soittimen ja lupasi ostaa sen mulle myöhästyneeksi synttärilahjaksi. Nyt pitäis sit vaan päättää haluanko ihan mp3-soittimen vai uuden puhelimen jossa olisi se mp3-soitin? Kumpikohan olis parempi?

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhelin kulkee aina mukana, eikä lenkillekään tarvitse ottaa molempia mukaan, jos ovat samassa.

No tätä mäkin vähän mietin. Mut ilmeisesti soittimena se pelkkä mp3 olis puhelimen soitinta parempi?

No se voi kyllä olla, mutta no... Mulla on stereot kotona ja autossa, joten en mä siltä mahdottomia vaadi.
Mun eloni helpottui huomattavasti kun ostin Nokian musiikkipuhelimen: se on aina mukana ja akkukin kestää ihan hyvin. Aiemmin kävi välillä niin, että se mp3:n jäi kotiin kiireessä, ja sitten kun olisi musiikkia halunnut, niin ei onnistunutkaan.

Olisko tää puhelin sit hyvä ?

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-5310-xpressmusic

Mulla ei itellä ole noista Nokian musiikkimalleista kokemusta, mutta siskopuoli ainakin käyttää päivittäin ja ei ole ainakaan moittinut mitenkään. Olisi kyllä varmasti tilittänyt antaumuksella jos olisi jotain vikaa, perus 16v ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Olisko tää puhelin sit hyvä ?

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-5310-xpressmusic

Mulla ei itellä ole noista Nokian musiikkimalleista kokemusta, mutta siskopuoli ainakin käyttää päivittäin ja ei ole ainakaan moittinut mitenkään. Olisi kyllä varmasti tilittänyt antaumuksella jos olisi jotain vikaa, perus 16v ;)

:D

Tuli miehen kanssa puheeks et haluaisin mp3-soittimen ja lupasi ostaa sen mulle myöhästyneeksi synttärilahjaksi. Nyt pitäis sit vaan päättää haluanko ihan mp3-soittimen vai uuden puhelimen jossa olisi se mp3-soitin? Kumpikohan olis parempi?

Erikseen, paraskin puhelin mp3-soittimena (lienee iPhone, joka on vähän kehno puhelimena...) on paljon huonompi kuin kunnollinen mp3-soitin.

Jos ei fyrkasta ole kiinni, ota molemmat.
Vähänkään paremmissa puhelimissa kun kuitenkin jo soitin, eikä pikku-ipoditkaan paljoa maksa.

Yhteistyössä