uus rellu nro. 25

Nyt on jumeja ja pahasti... Ku ei vaan tajuu/älyä/jhonaa ja jne :D

akvaarik.

tori 9 siitä torista lähtee 2kpl 9 sanaa, toisen loppu on ostajan vastakohta ja toinen yön vastakohta
puikko 9 koiran herkkua, löytyy myös ihmiskehosta useita

yhdyssana alas 8 telkkarista tuli kuoro... loppu tässä sama
työ 8 loppuosalle jäädään pitkän työuran jälkeen
koti 9 lemmikin synonyymi
kauppa 11 alaviisto opinahjo jossa merkonomeja valmistuu

raakaöl.
lämmitys molemmat keitto valmistetaan loppuosassa, toisen loppuosa on se joka asuntojen seinällä on ja tuottaa lämpöä
öljy 10

tuossa jotakin...

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;23539974:
Ei jumaliste, ihme tapahtui ja mä ratkaisin tän rellun!!!!! Ensimmäinen jonka oon malttanu loppuunasti tehä...tällaset ois enempi mun mieleen ku nuo perinteiset rellu, niissä menee mun hermo nopiaa...

Onnitteluja!
Tää on ollu mulle ihan äärimmäisen vaikia rellu. Pari rellua oon saanu ratkottua, mutta suurin osa viä kesken, osasta puuttuu vaan pari sanaa.

[QUOTE="Ninni";23541096]Renkaan jatkot VA ruudussa, kaikki renkaat etsitty kaivettu ja kiroiltu ;-) apuja
Etusivu ja äänenjatkot?

[/QUOTE]

pari renkaista tulee vastaan kohta, kun autoilijoille tulee vastaan pääsiäinen.

pisin rengas on jotain mitä tehdään olympialaisissakin.

toinen äänenjatko on pönttö eli idiootti, yleensä vaskinen, josta lähtee kova ääni, toinen minullakin vielä auki...

Onpa hauskaa. Minulla on 445/448 ja 99,3 %, mutta kaikki ruudut ovat Ok ja vihreät, eikä missään näy tyhjiä ruutuja. Sijoitus on 18. Loppuratkaisukin on saatu.

Missähän minulla luuraa 3 sanaa, joita en edes pysty näkemään :)

Okei, Kimmo korjasi tilanteen ja nyt minullakin on 448/448 sanaa. Voin siis rauhoittua enkä jää kärsimään henkistä tuskaa puuttuvista sanoista. :)

[QUOTE="Pelaaja";23513016]Samaa mieltä. Tästä tulee eka rellu jota en varmaankaan pelaa läpi. Liikaa hakuammuntaa ja kokeilua ja puuttuu se rellujen perusidea löytää uusia asioita maailmasta. Mutta jääköön pelattavaksi mainoskatkojen aikana iPadilla, niin ehkä kuukausien mittaan tulee pelatuksikin läpi.

Mutta hyvä että on erlaisia relluja erilaisille ihmisille, ja kun tuolla jotkut ovat jo satoja sanoja selvittäneet, niin on varmaan heille sopiva. Siitä pisteet laatijalle.[/QUOTE]

No niinhän siinä kuitenkin kävi, että muutaman päivän tihkaisi oikein kunnolla, mutta kun yksi päivä istahdin kuitenkin koneen ääreen ja aloin tehdä, niin solmut aukesivat. Tuli siis kuitenkin tehdyksi, vaikka liian mekaaniselta tämä tuntui. Pelaajia kuitenkin näyttää olevan lukuisia, joten varmaan tästä on tykätty.

[QUOTE="vieras";23544177]loppuratkaisu on ihan nenäsi edessä siinä yläoikealla kun katsot sitä relaatiosivua :)[/QUOTE]

kirjoitin sen jo kerran ja puhelin tyttöin kanssakin nyt sain iso kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja matti myöhänen;23544890:
Olen jo liian kauan temppuillut tuon aloitusruudun PELIKORTTI 14 kanssa. Viittiskö joku vinkata, kun siihen ei käy mikäään.

esim IBM BC on sellainen. (siis nimenomaan BC eikä PC). eli siis kehikko ja kortit muodostavat tämän.

^Kiitos paljon. En ois kyllä ikänä varmaan keksiny..

Harmikseni siitä ei vaan eteenpäin päässy, joten apuja voisin sitten johonkin näistä jumeista ottaa:

ALkuruudun:
Kauppa 11 (ylös)
Koulu 11 (ylös)
Aine 9

Raakaöljy:
läm..... 12

En tota koulu 11 (ylös) vieläkään saanu. Yritin kattella wikiä ja googleakin illalla, muttei löytyny mitään sopivaa sanaa...

Kirjanmerkki-ruudun vaatteissiin tarttis myös jotain apua, anyone?

Pakko oli nyt vielä palata tähän ja teidän vinkkien avulla metsästää viimeiset sanat. Kiitos kaikille!

Ja kiitos myös laatijalle, että oli keksinyt jotain uutta. Minusta tämä oli silti vähän tylsä relaatio, koska kaikki sanat olivat samantyyppisiä ja toistoakin tuli jonkin verran.

Yhteistyössä