Nyt on jumeja ja pahasti... Ku ei vaan tajuu/älyä/jhonaa ja jne
akvaarik.
tori 9
puikko 9
yhdyssana alas 8
työ 8
koti 9
kauppa 11 alaviisto
raakaöl.
lämmitys molemmat
öljy 10
ja sit koi 9
kukaan ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
akvaarik.
tori 9
puikko 9
yhdyssana alas 8
työ 8
koti 9
kauppa 11 alaviisto
raakaöl.
lämmitys molemmat
öljy 10
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;23539737:Lep-sanat on molemmat huonekaluja
akvaarik.
tori 9 siitä torista lähtee 2kpl 9 sanaa, toisen loppu on ostajan vastakohta ja toinen yön vastakohta
puikko 9 koiran herkkua, löytyy myös ihmiskehosta useita
yhdyssana alas 8 telkkarista tuli kuoro... loppu tässä sama
työ 8 loppuosalle jäädään pitkän työuran jälkeen
koti 9 lemmikin synonyymi
kauppa 11 alaviisto opinahjo jossa merkonomeja valmistuu
raakaöl.
lämmitys molemmat keitto valmistetaan loppuosassa, toisen loppuosa on se joka asuntojen seinällä on ja tuottaa lämpöä
öljy 10
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;23540006:tuossa jotakin...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;23539974:Ei jumaliste, ihme tapahtui ja mä ratkaisin tän rellun!!!!! Ensimmäinen jonka oon malttanu loppuunasti tehä...tällaset ois enempi mun mieleen ku nuo perinteiset rellu, niissä menee mun hermo nopiaa...
no nyt on mullaki tämmönen:
Pelin läpäisy:
448 / 448 (100.0%)
Vihjeet: 2 / 2
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
1 / 759
Apuja akvaariokala ruudun alhaalla olevaan raja-sanaan? (va.... 14)
Onpa hauskaa. Minulla on 445/448 ja 99,3 %, mutta kaikki ruudut ovat Ok ja vihreät, eikä missään näy tyhjiä ruutuja. Sijoitus on 18. Loppuratkaisukin on saatu.
Missähän minulla luuraa 3 sanaa, joita en edes pysty näkemään![]()
Okei, Kimmo korjasi tilanteen ja nyt minullakin on 448/448 sanaa. Voin siis rauhoittua enkä jää kärsimään henkistä tuskaa puuttuvista sanoista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matti myöhänen;23544890:Olen jo liian kauan temppuillut tuon aloitusruudun PELIKORTTI 14 kanssa. Viittiskö joku vinkata, kun siihen ei käy mikäään.