M
m
Vieras
Mun mielestä ihana ja kaikkea voisin käyttää jos tyttö tulee. Tosin mun lempiväri onki sininen ja käytän paljon poikienvärejä omassa vaatetuksessani. HUI! =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
Ihanaa, että joskustehdään pojillekkin jotain, kun joka paikassa tyrkytetään jotain yli-imeliä prinsessavaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:ihana on, toivotaan et raskautuis niin sais noin ihanan pakkauksen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
Ihanaa, että joskustehdään pojillekkin jotain, kun joka paikassa tyrkytetään jotain yli-imeliä prinsessavaatteita.
MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
Eikö tyttö voi käyttää muita kuin vaaleanpunaisia vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
No pukisitko itse poikasi pakkauksen vaatteisiin, jos ne olisivat vaaleanpunaisia? Esim. noi sukkien kuviot olis voineet olla vaikka sitten vihreät, mut miksi ihmeessä siniset? Ja noi harmaat potkuhousutkin näyttää ihan poikien kalsareilta.
Tosi kiva pakkaus, mutta noita värejä olis kyllä voinut vielä miettiä, kun ovat tosiaan todella poikamaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:No pukisitko itse poikasi pakkauksen vaatteisiin, jos ne olisivat vaaleanpunaisia? Esim. noi sukkien kuviot olis voineet olla vaikka sitten vihreät, mut miksi ihmeessä siniset? Ja noi harmaat potkuhousutkin näyttää ihan poikien kalsareilta.
Tosi kiva pakkaus, mutta noita värejä olis kyllä voinut vielä miettiä, kun ovat tosiaan todella poikamaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Voi viddu, että valitetaan jostain sukkien sinisistä kuvioistakin. Kyllä on elämä!
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Oli kyllä tosi kiva pakkaus! Meillä on vuoden 08 pakkaus, mutta ehkä silti otan tuonkin, oli niin kivannäköinen =) Mä kyllä epäilen saavani tytön, niin makuupussin väri vähän mietityttää. Ja syysvauvalla toi toppapuku taitaa jäädä käyttämättä, kun on ekana talvena niin iso ja toisena ei enää mahdu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???
Alkuperäinen kirjoittaja syysvauvan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Oli kyllä tosi kiva pakkaus! Meillä on vuoden 08 pakkaus, mutta ehkä silti otan tuonkin, oli niin kivannäköinen =) Mä kyllä epäilen saavani tytön, niin makuupussin väri vähän mietityttää. Ja syysvauvalla toi toppapuku taitaa jäädä käyttämättä, kun on ekana talvena niin iso ja toisena ei enää mahdu...
Meil oli syysvauva, jolle toppis oli tosiaan aika iso ekana talvena, mut tokana sitä käytettiinki paljon! Tai siis se oli meillä vaunuissanukkumisvaate ja tosi hyvä siihen tarkotukseen. Olin tosi tyytyväinen!
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja syysvauvan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Oli kyllä tosi kiva pakkaus! Meillä on vuoden 08 pakkaus, mutta ehkä silti otan tuonkin, oli niin kivannäköinen =) Mä kyllä epäilen saavani tytön, niin makuupussin väri vähän mietityttää. Ja syysvauvalla toi toppapuku taitaa jäädä käyttämättä, kun on ekana talvena niin iso ja toisena ei enää mahdu...
Meil oli syysvauva, jolle toppis oli tosiaan aika iso ekana talvena, mut tokana sitä käytettiinki paljon! Tai siis se oli meillä vaunuissanukkumisvaate ja tosi hyvä siihen tarkotukseen. Olin tosi tyytyväinen!
Aikasemmissa pakkauksissa toppis onkin ollut isompi, 80cm. Nyt 68-74cm, en usko, että menee reilu 1v:lle... =(