UUsi äitiyspakkaus netissä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:
NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.

Ihanaa, että joskustehdään pojillekkin jotain, kun joka paikassa tyrkytetään jotain yli-imeliä prinsessavaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.

Ihanaa, että joskustehdään pojillekkin jotain, kun joka paikassa tyrkytetään jotain yli-imeliä prinsessavaatteita.

MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

MUTTA äitiyspakkauksen saa tytötkin!!! Ja miksi tyttöjen pitäis olla poikienvaatteissa???

voisitko valaista että MISSÄ VITUN POIKIEN VAATTEISSA?! :D toivottavasti sä et saa edes lasta.

Paras äitiyspakkaus ikinä! Ovat viisaudessaan Kellalla vihdoinkin tajunneet vähentää värien määrää ja keskittyä neutraaleihin luonnollisiin sävyihin. Jokainen mamma saa sitten itse lisätä väriä oman mielensä mukaan. Erittäin hyvä!

Mun mielestä paras pakkaus ikinä!
Mutta ymmärrän, että jotkut ei tykkää esim. oranssista tai vihreästä! Mä taas oon retron ystävä, mutta puetaan meillä lapset hillitymminkin, jos niin voi sanoa..
Hyvät noi kestovaipat ja liivinsuojukset! Ja tuo purulelu/helistin on tosi hyvä! On ollu meillä paljon käytössä!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Eikö tyttö voi käyttää muita kuin vaaleanpunaisia vaatteita?

No pukisitko itse poikasi pakkauksen vaatteisiin, jos ne olisivat vaaleanpunaisia? Esim. noi sukkien kuviot olis voineet olla vaikka sitten vihreät, mut miksi ihmeessä siniset? Ja noi harmaat potkuhousutkin näyttää ihan poikien kalsareilta.

Tosi kiva pakkaus, mutta noita värejä olis kyllä voinut vielä miettiä, kun ovat tosiaan todella poikamaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Eikö tyttö voi käyttää muita kuin vaaleanpunaisia vaatteita?

No pukisitko itse poikasi pakkauksen vaatteisiin, jos ne olisivat vaaleanpunaisia? Esim. noi sukkien kuviot olis voineet olla vaikka sitten vihreät, mut miksi ihmeessä siniset? Ja noi harmaat potkuhousutkin näyttää ihan poikien kalsareilta.

Tosi kiva pakkaus, mutta noita värejä olis kyllä voinut vielä miettiä, kun ovat tosiaan todella poikamaiset.

Mun mielestä esim. vaaleanpunainen sopii tosi hyvin harmaan kanssa, ja jouluna punanen paita, ja tonttulakki, niin siinähän on jo jouluasu! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:

Pukisin pojalle vaaleanpunaista jos vaatteen malli sopii pojalle.

Sukkien kuviot olisi voineet olla vihreät, mutta kauniimmat noi sukat on kuin edellisessä pakkauksessa. Harmaat puolipotkarit näyttää söpöiltä ja sopii ehdottomasti tytölle :)

Mä oon ainakin innokas, kun tämä on ensimmäinen pakkaus mistä tykkään. Kaikki muut tähän asti mitä olen 15v aikana nähnyt, ovat olleet kauheita.

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Oli kyllä tosi kiva pakkaus! Meillä on vuoden 08 pakkaus, mutta ehkä silti otan tuonkin, oli niin kivannäköinen =) Mä kyllä epäilen saavani tytön, niin makuupussin väri vähän mietityttää. Ja syysvauvalla toi toppapuku taitaa jäädä käyttämättä, kun on ekana talvena niin iso ja toisena ei enää mahdu...

Meil oli syysvauva, jolle toppis oli tosiaan aika iso ekana talvena, mut tokana sitä käytettiinki paljon! Tai siis se oli meillä vaunuissanukkumisvaate ja tosi hyvä siihen tarkotukseen. Olin tosi tyytyväinen!

Eihän noi pakkausket oo täytetty millään poikien ja tyttöjen vaauueilla,vana vauvan vaatteilla sukupuoleen katsomatta.

Kiva pakkaus. Tytölle en kyllä ottaisi, mutta en kyllä ottanut 2008 pakkaustakaan tytölle. 2006 pakkaus tuli otettua kun oli esikoinen, mutta kyllähän nuo viime vuodet sellaisia "poika"väri painotteisia on ollut. En kyllä ole raskaanakaan nyt enkä aikeissakaan =D

Alkuperäinen kirjoittaja syysvauvan äiti:
Oli kyllä tosi kiva pakkaus! Meillä on vuoden 08 pakkaus, mutta ehkä silti otan tuonkin, oli niin kivannäköinen =) Mä kyllä epäilen saavani tytön, niin makuupussin väri vähän mietityttää. Ja syysvauvalla toi toppapuku taitaa jäädä käyttämättä, kun on ekana talvena niin iso ja toisena ei enää mahdu...

Meil oli syysvauva, jolle toppis oli tosiaan aika iso ekana talvena, mut tokana sitä käytettiinki paljon! Tai siis se oli meillä vaunuissanukkumisvaate ja tosi hyvä siihen tarkotukseen. Olin tosi tyytyväinen!

Aikasemmissa pakkauksissa toppis onkin ollut isompi, 80cm. Nyt 68-74cm, en usko, että menee reilu 1v:lle... =(

tosi kiva pakkaus! mielestäni parempi kuin edellisvuoden (joka me saatiin). Itse kyllä jäisin kaipailemaan sitä retrohelistintä kun oli niin "perinteinen" (itselläkin ollut samanlainen). Niin ja itse tykkäsin pitää potkareita pienellä vauvalla kun olivat ihan mielettömän käteviä - housut on aina valumassa pois jalasta. Oon harmitellut kun niitä ei meinaa löytyä vaatekaupoista enää nykyään :/ edellisessä pakkauksessa ei tainnut olla noin monia.

Alkuperäinen kirjoittaja syysvauvan äiti:

Aikasemmissa pakkauksissa toppis onkin ollut isompi, 80cm. Nyt 68-74cm, en usko, että menee reilu 1v:lle... =(

Äh, enpä huomannu :/ Tosiaan, meillä oli vuoden 2008 puku joka tais olla kokoa 68 - 80 ja se meni nukkuessa hyvin. Toi on kyllä teille vähän hankala koko, harmi.

Harmaa väri vähän arvelutti, muuten oli aivan ihania, jotenki retrotyylisiä vaatteita. Onneksi tunnen ihmisen, joka tuon pakkauksen saa. Pääsen tutustumaan lähemmin. :heart:
Onko liukkari joku uutuus? Tai uutuus ja uutuus mutta muistaakseni 2004 sitä ei ollu, ja minusta on hyvinkin tarpeellinen. :ashamed:

Yhteistyössä