I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei kai kukaan minkään sukupuolista lasta nyt noin pliisusti pukisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
Ihme kommentteja, mä just ajattelin, että meidän tyttövauvalle olis tosi söpöjä vaatteita nyt, harmi kun ei ehtinyt meille.
Tuon harmaan haalarin kans vaikka vanhan roosan väriset asusteet, noihin vihreisiin sävyihin (esim. body) vois yhdistää roosaa alaosaa ja harmaisiin, ruskeisiin ja valkeisiin alaosiin vaaleanpunaisia bodyja jne. sopis ihan mainiosti tytölle. Mä uskon että tyttövauva näyttäis tosi söpöltä noissa harmaissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:hihi, oli uudistettu lämpömittari =)
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:hihi, oli uudistettu lämpömittari =)
jolle meillä ei oo ikinä ollu käyttöä :/