UUsi äitiyspakkaus netissä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ottaisi tätä pakkausta, mutta en ottaisi mitään äitiyspakkausta. Maku on niin erilainen oli tyttö tai poika. Plussaa tässä on ehdottomasti luomupuuvillavaatteet.

Mutta jos yleensä paketin ottaa, niin varmasti lapsella muutakin vaatetta on? Eikös niitä vaatteita voi yhdistellä niiden mieleisten väristen vaatteiden kanssa? Kuitenkin ihan pojallakin noi vaatteet kyllä sitä väriä vaatisi tuekseen. Ei kai kukaan minkään sukupuolista lasta nyt noin pliisusti pukisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei kai kukaan minkään sukupuolista lasta nyt noin pliisusti pukisi :)

Minä nimenomaan pukisin, jos minulla lapsi olisi. Katsokaapa huviksenne meidän vanhempiemme vauvakuvia. Ei silloin 50-luvulla lapsia puettu pellenkirjaviin väreihin, vaan hillityt vaaleat sävyt oli sekä tyttöjen että poikien vaatteissa valiitsevat. Tyylikästä, mielestäni!

Mä kyllä tykkäsin kovasti. =) Oma la heinäkuun lopulla, eli paperit pitäisi pistää postiin toukokuun puolen välin jälkeen, joten joskohan tuon uuden paketin sitten saisi.

Noi harmaat vaatteet oli musta aivan ihania, oli sitten tyttö tai poika kyseessä, varsinkin vaaleanpunaisen kanssahan harmaa on ihan ylisöpö! :heart:

Ruokalappu ja nallekuosit ei oikeen kyllä uponneet mullekkaan, kuten myöskään ne koko-potkuhousut, mutta aina ei voi voittaa. Vauvan kanssa tarvitsee paljon vaatteita myös ihan kotiin oloasuksi, ne "hienommat kyläilyvaatteet" voi sitten ostaa itse kukin oman makunsa mukaan. :xmas:

Voi hitsit, olispa ollut tuo kun maaliskuun vauvalle hain äitiysavustusta, olisin kyllä ottanut. Toi harmaa haalari on minusta nätti ja sopis tytöllekin hyvin (vaikka roosat lakki jne. jos haluaa asustaa)... Toi täkkipussi näyttää minusta sellaselta aquanväriseltä, vedensiniseltä, tykkäisin siitäkin.
Vanuhaalarikin on ihan ok. Oikeastaan uskon että kaikkia noita ois tullut käytettyä paitsi tuota oloasua, jostain syystä en ole tykännyt käyttää vauvalla collegepuseroita, eikä niitä ole paljon lapsillakaan. Enemmän neuleita, huppareita jne.
Noi harmaat, ruskeet, keltaiset, oranssit, vihreät jne. on ihan kivoja vaatteita, sopii molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:
NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.

Ihme kommentteja, mä just ajattelin, että meidän tyttövauvalle olis tosi söpöjä vaatteita nyt, harmi kun ei ehtinyt meille.
Tuon harmaan haalarin kans vaikka vanhan roosan väriset asusteet, noihin vihreisiin sävyihin (esim. body) vois yhdistää roosaa alaosaa ja harmaisiin, ruskeisiin ja valkeisiin alaosiin vaaleanpunaisia bodyja jne. sopis ihan mainiosti tytölle. Mä uskon että tyttövauva näyttäis tosi söpöltä noissa harmaissa...

Viime viikolla soitin Reimalle ja esitin toivomukseni saada vielä vanhan pakkauksen. Ottivat tiedot ylös ja lupasivat sen lähettää kunhan tietoni Kelasta heille menee. Sitten alkoi hieman jännittää uusi pakkaus. Jos se olisikin paljon parempi. Tänään kun näin uuden pakkauksen niin ei kyllä harmita. Olen todella tyytyväinen et pyysin vanhan pakkauksen. =)

Kaunis pakkaus =) Paitsi tuon ruokalapun kukat näytti miusta ihan pyllynrei´iltä :whistle:
Kestovaipan kuosi oli kiva ja kestoliivinsuojat huippujuttu! Nyt kun vielä tulis raskaaksi niin saiskin tuon :D

Mä pelkäsin että millainen pakkaus tulee olemaan ja olen erittäin tyytyväinen, viime vuotinen oli ihan kauhea ja jos tää on monen mielestä poikamainen pakkaus, niin viime vuotinen oli sitten ihan tyttöpakkaus sydämineen ja kirsikoineen.

Siniharmaa on todella kaunis väri ja sopii niin tytölle kuin pojallekin ja tuo makuupussi on aivan ihana. Vanupuku oli aikanaan esikoisella ja sitä tuli käytettyä todella paljon, erittäin kätevä autopukuna syksyllä ja keväällä ja onneksi se on taas tuossa pakkauksessa.

Totta on se, että koskaan ei voi kaikkia miellyttää, mutta tätä palstaa lukien näyttää siltä, että enempi tuosta pakkauksesta tykätään kuin ei.

Niin ja niistä potkupuvuista, joku sanoi, että kukä tänä päivänä pukee lapsensa potkupukuihin, niin minä, vauva on todella söpö potkupuvuissa, paljon söpömpi kuin paidassa ja housuissa, jolloin napa vaan vilkkuu ja meillä noita äippäpakkauksen potkupukuja käytetettiin erityisesti yöpukuina oli todella käteviä siinä.

Toi ruokalapun kuosi ei minua ihan täysin miellytä, mutta se on pientä se ja vaikka se ei nyt ihan miellytäkään, niin kyllä sitä varmaan tulee käytettyä.

Yhteistyössä