Uusi ja paras ripsiväri hakusessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mascara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mascara

Vieras
Mikä on ehdottomasti paras ripsiväri? Toimiiko niinkuin luvataan? Millaisiin ripsiin suositeltu ja millaiset ripset sinulla on? Minkä hintainen?

Eli kerro kaikki tietosi ja kokemuksesi tuotteesta jota suosittelet :)

Saa myös kertoa inhokkinsa jos sen muistaa :)

Ne ripsarit, joita mainostetaan paljon on useinmiten surkeita, omille räpsyttimilleni ainakin. Olen todennut, että ilmeisesti rahat on kuluneet markkinointiin sen sijaan, että rahoilla kehitettäisiin oikeasti hyvä ripsari. :) Omat ripseni ovat luonnostaan tummat ja tuuheat ja melko pitkät. Periaatteessa pärjään sillä, että taivutan ripset ripsientaivuttimilla, mutta kyllä ripsariakin tulee aika usein käytettyä. Oma suosikkini on ehdottomasti
Rimmel Londonin "Lash Accelerator Mascara", erottelee ripset kivasti, antaa pituutta ja pysyy hyvin. Hinta-laatu-suhteen puolesta loistotuote ja löytyy ihan marketeista. Tykkään! :)

Kanebo (Sensai?) 38 arkikäyttöön. Ei varise, suttaa tai leviä. Ihana tuote. Estée Lauderilla oli myös vastaava, mut oli kalliimpi.

Juhlaan Lancômen hypnose, aivan älyttömän hieno ja tuuhea lopputulos. Oikein räpsyripset :D Huono puoli se, että ainakin mulla leviää jossain vaiheessa. Onko jollain konsteja tähän?

Fiberwig -mascara on myös juhlakäytössä hyvä, tosin pidentää ja tuuhentaa niin että näyttää jo melkein liiotellulta.

Mulle taas ei jotenkin sovi tuo Sensai 38 ollenkaan. Oon antanut sille useamman mahdollisuuden ja jotenkin se ei tartu mun ripsiin ollenkaan, mutta toisaalta on vaikea poistaa.

Viimeaikaisista ostoksista paras on ollut L'orealin False Lash Telescopic -maskara. Hypnoseakin on ollut, mutta se mun mielestä enemmänkin tuuheuttaa kuin pidentää.

Mäkin käytän tota Kanebon Sensai 38:a, ainoo joka ei ole pitkin naamaa muutamassa tunnissa. Pesu pelkällä lämpimällä vedellä irrottaa kyllä multa ihan tehokkaasti, ei ole ollut poistamisen kanssa ongelmaa niin kuin noiden vedenkestävien kanssa tahtoo olla.

Rimmelin sexy curves on hyvä & halpa. on tärkeää, että se taivuttaa sillä jostain mysteeriksi jääneestä
syystä ripsientaivutin ei toimi minulla niinkuin pitää :mad: ja vika ei ole taidoissani, parikin ystävääni
on koettanut taivuttaa ripsiäni ja aina ne kääntyvät alas/sivulle...

Oma suosikkini on ehdottomasti
Rimmel Londonin "Lash Accelerator Mascara", erottelee ripset kivasti, antaa pituutta ja pysyy hyvin. Hinta-laatu-suhteen puolesta loistotuote ja löytyy ihan marketeista. Tykkään! :)

Samoin, ja itseasiassa, mulla toimii myös oikeesti kasvattajana. Tässä ripsarissa on parasta se, että vaikka se on vesiliukoinen, se ei leviä eikä varise (ja mulla leviää todella helposti, jopa vedenkestävät).

Diego Della Palman "mascara tecnico semi permanente" on huippu. Kestää vaikka saunomisen, erottelee ripset, ei varise tai tuhri... tosin sille pitää olla kunnon putsarit, että sen saa tosiaan pois tai sit antaa vaan kulua. :)

Mun mielestä kanssa paras on Sensai 38, niistä se Volumising. Kaareva harja erottelee ja taivuttaa hyvin. Eikä tosiaan suttaannu ja varise!

Markettiripsareista yllättävän hyvä on ollu myös Lumenen blueberry curl (?).

Ja naiset suosittelen teille kaikille lämmitettävää ripsientaivutinta, tavallisella taivuttimella ei saa tehtyä lähellekään sellasia ripsiä kuin tuolla =)

Mä en tajua, miksi se Sensai ei lähde mulla vedellä! Aina joudun sitä hinkkaamaan :(

Vikiksi että sen veden pitää olla vähintään 38 astetta lämminta että Kanebo 38 irtoaa. Se voi silmässä tuntua melko lämpimältä. Itse olen huomannut että suihkussa se parhaiten irtoaa kun ensin kastelee kasvot ja ripset ja vasta hetken päästä poistaa ripsarin. Itse otan ihan pinsettiotteen ripsistä ja vedän Kanebot pois, lähtee nätisti pois.

Edelleen ääni tolla Sensai 38:lle. Ainoa mullakin, joka ei ole silmien alla parin tunnin kuluttua. Ja normaalit vedenkestävät ripsarit muuttuvat todella kestäviksi just sen jälkeen kun ovat valahtaneet silmien alle...

miten hyvin tuo sensai 38 pidentää ja tuuhentaa? itsellä ei ole ongelmaa poskille leviämisen tms kanssa tavallisten ripsarien kanssa, mutta ripseni eivät mitkään kovin pitkät tai tuuheat luonnostaan ole..

miten hyvin tuo sensai 38 pidentää ja tuuhentaa? itsellä ei ole ongelmaa poskille leviämisen tms kanssa tavallisten ripsarien kanssa, mutta ripseni eivät mitkään kovin pitkät tai tuuheat luonnostaan ole..

Ite odotin tolta enemmän, kun kaikki sitä hehkuttaa.
Mulla on se tuuheuttava 38, mutta ei tunnu ekalla kerroksella tuuheuttavan ja toinen kerros vetää ripset toisiinsa kiinni semmoseks klimpiks.
Ehkä mulla on vaan väärä tekniikka ton käytössä.
Vaihdan kyllä vanhaan suosikkiin jahka toi loppuu.

Yhteistyössä