Uusi kaveri, en antanut olutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ape"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ape"

Vieras
Miehellä on ihan uusi kaveri, ovat 31-32-vuotiaita. Mies tuli just hakemaan heille olutta.

Meillä olut ei ole janojuoma, mutta on mulla olutta.

Sanoin vieraalle miehelle, etten voi antaa olutta sulle, kun en tunne sinua ja en tiedä, oletko millekään allerginen, enkä tiedä, antaako vaimosi sun edes juoda olutta. Annan siksi nyt kummallekin vettä. Tämä uusi mies suuttui eikä juonut vettäkään.

Mies lähti niskojaan nakellen pois, ilmeisesti kotiinsa. Oma mieheni sanoi, että nyt se suuttui kun hän lupasi ne oluet. Olen kuulemma niuho vaimo.

Olisitteko antaneet oluet?

Meillä miehen ei tarvi pyytää multa sitä olutta. Voi hakea ihan itse oluet vaikka koko naapurustolle, jos on ostanut sitä jääkaappiin. Lapsi taas on vähän eri asia kuin mies.

Olisit soittanut sen vaimolle ja kysynyt että saako antaa olutta ja onko mitään llergioita ja saako juoda pullosta suoraan vai kaatuuko sitten rinnuksille. Soittamalla nää selviää. Nyt sille tuli paha mieli.

Ihan oikein teit. Voihan olla, et se on pitkään käyny aaaassa, ja sää olisit romuttanu se raittiuren. Aina ne katos koittaa, jos josku uus, tuntematon kuiteski antais niille sen kaljan, joka on niiltä kielletty-

EI ikinä olutta tuntemattomille! Mutta jos käy sanomassa sulle käsipäivää, niin sitten voipi EHKÄ yhden antaa ja samalla pyytää vaimon numeron, johon soittaa ja varmistaa, ettei vain tule mitään allergiaa tmv...

Joo, kyllähän tommoset pitää aina vaimolta varmistaa. Esim. meidän miehen spermat menee oluesta pilalle, en kyllä tykkäis jos annettais sille olutta ilman minun lupaa.... :(

Eihän se nyt oikein ollut, ettei sinunkaan mies sitten uuden kaverin takia saanut sitä olutta. Nyt mies pahoitti mielensä, on janoinen ja kohta sitten tietenkin lähtee tämän uuden miehen kanssa terassille oluelle, kun sen vaimo tietenkin lupaa, sitten ne tapaa jonkun pikkupimun ja vetelee sitä molemmat ja huomenna sitten löydät kaikki kolme teidän pannuhuoneesta alasti viilanneena ja höylänneenä sydämensä kyllyydestä.

Yhteistyössä