V
vieras
Vieras
Ihanko totta se nyt on näin tavatonta mukamas, että naisella on uusi mies ja hyvä suhde heti erotessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen henk.koht. sitä mieltä, että on parempi koittaa tulla toimeen ihan yksinäänkin eikä hypätä suoraan toiseen suhteeseen, ja muutenkin tulee mieleen, että kyse on laastarisuhteesta, mutta kukinhan toimii tavallaan. Ei siinä mun mielestä mitään pahaakaan ole, jos heti vaihtaa toiseen, itse en tosin halunnut toimia niin, ja olen siitä tyytyväinenkin että kokeilin tätä elämää ihan omillaan välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen henk.koht. sitä mieltä, että on parempi koittaa tulla toimeen ihan yksinäänkin eikä hypätä suoraan toiseen suhteeseen, ja muutenkin tulee mieleen, että kyse on laastarisuhteesta, mutta kukinhan toimii tavallaan. Ei siinä mun mielestä mitään pahaakaan ole, jos heti vaihtaa toiseen, itse en tosin halunnut toimia niin, ja olen siitä tyytyväinenkin että kokeilin tätä elämää ihan omillaan välillä.
Ei kyse ole mistään laastarisuhteesta. Laastarisuhde on sellainen, että olisin saanut tietää että mies tahtoo minusta eron ja olisin sitten etsinyt uuden miehen.
Mutta kun kuvio on se, että olen henkisesti vuosien varrella jo eronnut miehestäni ja päätös on kypsynyt hiljalleen ja lopullisen päätöksen hetki tuli, kun rakastuin toiseen. Ei se ole laastarointia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen henk.koht. sitä mieltä, että on parempi koittaa tulla toimeen ihan yksinäänkin eikä hypätä suoraan toiseen suhteeseen, ja muutenkin tulee mieleen, että kyse on laastarisuhteesta, mutta kukinhan toimii tavallaan. Ei siinä mun mielestä mitään pahaakaan ole, jos heti vaihtaa toiseen, itse en tosin halunnut toimia niin, ja olen siitä tyytyväinenkin että kokeilin tätä elämää ihan omillaan välillä.
Ei kyse ole mistään laastarisuhteesta. Laastarisuhde on sellainen, että olisin saanut tietää että mies tahtoo minusta eron ja olisin sitten etsinyt uuden miehen.
Mutta kun kuvio on se, että olen henkisesti vuosien varrella jo eronnut miehestäni ja päätös on kypsynyt hiljalleen ja lopullisen päätöksen hetki tuli, kun rakastuin toiseen. Ei se ole laastarointia.
Mä käsitän laastarisuhteen eri tavalla. Mun mielestä se on suhde, joka autaa pääsemään edellisestä suhteesta, oli se sitten päättynyt miten tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mulle on käyny just noin eikä mistään laastarisuhteesta kyllä voi puhua. Exän kanssa "tehtiin eroa" jo pidemmän aikaa... Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä jo nelisen vuotta eikä loppua näy :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Juurikin näin. Minusta osoittaa vahvuutta lopettaa huono suhde siksi, että itse haluaa lopettaa sen. Siksi että itse haluaa jotakin parempaa. Siksi, että toisen kanssa ei ole hyvä olla. Huolestuttavaa sen sijaan on, jos se huono suhde uskalletaan lopettaa vasta, kun uusi kumppani on jo kuvioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Näin käsitän laastarisuhteen minäkin. Enkä vain käsitä, totahan laastarisuhde on. Ap on nyt vähän sekaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Juurikin näin. Minusta osoittaa vahvuutta lopettaa huono suhde siksi, että itse haluaa lopettaa sen. Siksi että itse haluaa jotakin parempaa. Siksi, että toisen kanssa ei ole hyvä olla. Huolestuttavaa sen sijaan on, jos se huono suhde uskalletaan lopettaa vasta, kun uusi kumppani on jo kuvioissa.
Niin just... Ja niinhän tässä maailmassa ei voi käydä, että tapahtuukin jotain mitä ei ole suunnitellut? Esimerkiksi rakastuu toiseen samalla, kun tekee sitä prosessiä toisaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Tämä on kyllä mahtava tappelun aihe täällä palstalla =)
Itse rakastuin päättömästi, erosin ja nyt nautin elämästäni. yhdessä oltu nyt noin 1,5v, olen raskaana ja naimisiin menossa. Lapset edellisestä liitosta voivat hyvin ja viihtyvät uudessa kodissa.
Olin exän kanssa noin 14 vuotta yhdessä ja ennen lapsia muutin pois pariinkin otteeseen, mutta palasin takaisin.. nyt kun lapsia jo oli niin päätös oli tehtävä siltä kantilta, että kun lähtee niin ei palaa ja hetkeäkään en ole katunut.
Jos jostain syystä nykyinen suhde kariutuu joskus en todellakaan palaisi exän luo mistään hinnasta. Se suhde oli ohi jo ennen uuteen mieheen rakastumistakin, mutta hän auttoi tekemään sen lopullisen päätöksen.
En koe, että tästä ratkaisusta kukaan olisi lopultakaan kärsinyt, vaikka ainahan sopeutuminen vie aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Niin just... Ja niinhän tässä maailmassa ei voi käydä, että tapahtuukin jotain mitä ei ole suunnitellut? Esimerkiksi rakastuu toiseen samalla, kun tekee sitä prosessiä toisaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Niin voi käydä, mutta onko silti 'pakko' heti muuttaa yhteen.
Teinit voivat seurustella yhteen muuttamatta vaikka viisi vuotta peräjälkeen; tapailevat toisiaan koulussa ja sitten menevät kumpikin koteihinsa nukkumaan. Miksi aikuisilta ei onnistu sama?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lisäksi mielestäni yksinolemisen taito on tärkeä ja sitäkin pitäisi jokaisen joskus päästä opettelemaan.
Niin voi käydä, mutta onko silti 'pakko' heti muuttaa yhteen.
Teinit voivat seurustella yhteen muuttamatta vaikka viisi vuotta peräjälkeen; tapailevat toisiaan koulussa ja sitten menevät kumpikin koteihinsa nukkumaan. Miksi aikuisilta ei onnistu sama?
Joo teinithän olikin nyt tosi hyvä vertauskuva.![]()